اخبار

دکتر شکیبا:تلاش نیروهای بهداشتی شهرستان جوانرود در کنترل بحران کرونا و واکسیناسیون قابل تقدیر است

دکتر شکیبا:تلاش نیروهای بهداشتی شهرستان جوانرود در کنترل بحران کرونا و واکسیناسیون قابل تقدیر است
 مراسم تکریم و معارفه دکتر مولود حسینی و دکتر کمال ویسی به عنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود امروز با حضور معاون بهداشتی دانشگاه، فرماندار و جمعی از روسا و مدیران این شهرستان برگزار شد.
 
دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه گفت: نیروهای بهداشتی در شهرستان جوانرود در کنترل بحران کرونا و واکسیناسیون بسیار خوب عمل کردند و زحمات آنها قابل تقدیر است.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: البته این کار به تنهایی و بدون حمایت ادارات و ارگان های مختلف در سطح استان و شهرستان میسر نبود. 
 
وی افزود: در امر واکسیناسیون نهایت تلاش خود را بکار گرفتیم و حتی با مراجعه به درب منازل به صورت فعال نیز در استان انجام شد و جزو دانشگاه های برتر کشور در انجام واکسیناسیون بودیم و در جایگاه چهارم کشور قرار گرفتیم. 
 
وی گفت: از حمایت های بی دریغ فرماندار جوانرود بسیار سپاسگزارم که همواره در راستای پیشرفت و ارتقاء حوزه بهداشت و سلامت شهرستان همکاری لازم را داشته و دارند.
 
دکتر شکیبا با بیان اینکه از زحمات دکتر حسینی که خدمات ارزشمندی برای مردم شهرستان در حوزه بهداشت داشتند تشکر می کنم گفت: امیدوارم دکتر ویسی نیز این خدمات را بهتر و با تلاش بیشتری ادامه دهند و  انتظارات مردم این شهرستان به نحو احسنت فراهم نمایند.
 
همچنین نقشبندی فرماندار جوانرود نیز گفت: مقوله امنیت و سلامت همواره در اولویت‌‌ قرار دارند  و در شهرستان جوانرود نیز شاهد فداکاری و جانفشانی نیروهای بهداشتی درمانی در بحران های  مختلف به ویژه کرونا بودیم.
 
وی اظهار داشت:  تمام سعی ما در شهرستان جوانرود، توسعه مشارکت های مردمی در حوزه سلامت است و به طور قطع دیدگاه دانشگاه علوم پزشکی نیز همین است.
 
وی افزود:  قطعا تغییر و تحولات در هر جایگاهی ناشی از عملکرد نامطلوب وضعف نیست بلکه یک الزام برای پرورش نیروی انسانی است.
 
نقشبندی افزود: یکی دیگر از اهداف تغییر و تحولات تبدیل نقاط ضعف به نقاط قوت است و اینکه مدیر همواره هم افزایی داشته باشد که خوشبختانه  این اتفاق افتاده است.
 
وی گفت: دکتر حسینی در انجام مسئولیت خود بسیار موفق عمل کردند و خدمات ارزشمندی را در راستای ارتقا بهداشت و سلامت شهرستان داشتند. 
 
نقشبندی گفت: به دکتر ویسی هم تبریک عرص‌می‌کنم و امیدوارم در راه خدمت به سلامت مردم این دیار موفق و سربلند باشند.
 
 
🆔@k_health
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید