اخبار

تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود

تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود
 آیین تکریم و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود برگزلر شد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر کمال ویسی گفت: حوزه بهداشت و درمان با سلامت و جان مردم در ارتباط است، بنابراین جایی که سلامت مردم به خطر بیفتد قدر مسلم واکنش ما سخت گیرانه خواهد بود.

وی اظهار داشت: مدیر یک مجموعه فقط مدیر روزهای عافیت نیست بلکه مدیر روزهای سخت هم هست و اتفاقا تمام روزهای حوزه بهداشت و درمان سختی دارد؛ مدیر این حوزه باید همواره پر تلاش و پاسخگو باشد.

وی افزود:امیدوارم خدمتگزار خوبی برای مردم شریف این شهرستان باشم و در این مسیر بتوانم در توسعه حوزه بهداشت و درمان شهرستان مفید واقع شوم.

دکتر ویسی گفت: هدف ما تلاش برای حفظ جان و سلامت مردم است و در این راستا نیازمند محیطی آرام ، کمک همه ارگانها ، خود مردم و حمایت حوزه بهداشت و درمان هستیم .

همچنین دکتر حسینی نیز. اظهار داشت: در طی دو سال گذشته اپیدمی کرونا که مهمترین بحران بود، پیک چهارم و ششم با مدیریت خوب بین بخشی و برون بخشی که در شهرستان جوانرود وجو داشت، به خوبی کنترل شد.

به گفته او بازسازی  زیبا سازی و نوسازی بیمارستان شهرستان جوانرود، ایجاد هشت اتاق LDR در بیمارستان شهرستان ،‌ راه اندازی مرکز غربالگری سرطان، ایجاد پد هیلی کوپتر در بیمارستان جهت انتقال بیماران بد حال به بیمارستان‌های مرکز استان از‌جمله  اقدامات انجام شده در این شهرستان بود.

وی افزود: خرید دستگاه سی تی اسکن ،خرید دستگاه رادیولوژی دیجیتال ،اضافه کردن اتاق عمل چهارم، خرید و افزایش دو تخت ICU با تمام وسایل ،خرید یک دستگاه زباله سوز بیمارستانی ،اضافه نمودن ۶ دستگاه ماشین دیالیز از دیگر اقدامات مهم صورت گرفته در سال های اخیر بوده است.

وی با بیان اینکه انجام واکسیناسیون که کاری سخت و طاقت فرسا در این دوران بود گفت:  خوشبختانه به خوبی انجام پذیرفت؛ ۸۰درصد دوز اول، ۶۹ درصد دوز دوم و ۲۶ درصد دوز سوم در این شهرستان انجام گرفت .

 

🆔@k_health

 

 
 
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۴۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید