اخبار

جزئیات وقوع حادثه در یک واحد مسکونی شهر نوسود /۸ مصدوم و ۲ فوتی تاکنون

جزئیات وقوع حادثه در یک واحد مسکونی شهر نوسود /۸ مصدوم و ۲ فوتی تاکنون
در پی بروز حادثه در یک واحد مسکونی در شهر نوسود؛ دکتر رفیعی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه خبر داد: ضمن اعلام آماده باش به کلیه نیروهای عملیاتی اورژانس در منطقه؛ ۴ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولاس و یک فروند بالگرد به محل حادثه اعزام شد.

 همچنین با دستور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، شبکه‌های بهداشت و درمان منطقه و مراکز درمانی کرمانشاه جهت رسیدگی و انتقال مصدومین در آماده باش قرار گرفتند.

همچنین  دکتر رفیعی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه خبر داد:  تاکنون ۸ مصدوم از زیر آوار بیرون آورده شدند که یکی از آنان با بالگرد به بیمارستان آیت ا... طالقانی کرمانشاه اعزام شد و همچنین ۴ تن در بیمارستان قدس پاوه بستری و ۳ مصدوم دیگر در مرکز بهداشتی شهر نوسود به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند و متاسفانه تا این لحظه ۲ نفر جان خود را از دست داده اند.

گفتنی است دکتر محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و دکتر لهونی نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در اورژانس بیمارستان آیت الله طالقانی از نزدیک روند رسیدگی به مصدومان حادثه صبح امروز نوسود را بررسی کردند

 

وی با درمانگران و همراهان بیماران گفتگو کرد  و دستور رسیدگی سریع و انجام اقدامات درمانی لازم برای نجات جان مصدومان در هر دو بیمارستان را صادر نمود.

گفتنی است سه مصدوم حادثه نوسود هم اکنون در بیمارستان طالقانی و دو مصدوم در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری و تحت مراقبت و مداوا قرار دارند.

 

🆔️@k_health

 

 

☑️ @K_Health
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ۲۰:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید