اخبار

حجت الاسلام محبی: تاسی از سیره ائمه اطهار (ع) تنها راه رسیدن به سعادت واقعی است

حجت الاسلام محبی: تاسی از سیره ائمه اطهار (ع) تنها راه رسیدن به سعادت واقعی است
 
 
 مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه صبح امروز  در مراسم جشن سالروز ولادت با سعادت امام رضا (ع) گفت: جایگاه امام رضا(ع) همیشه در بین ایرانیان بسیار قابل احترام است، چرا که وجود این امام همام در مشهد مقدس به کشور ما نورانیت و معنویت ویژه ای بخشیده است.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دانشگاه حجت الاسلام محبی گفت: الگو گرفتن از سیره زندگی و ویژگی‌های اخلاقی و تربیتی امام رضا (ع) و ائمه معصومین علیهم السلام تنها راه رسیدن به سعادت واقعی است.
 
وی بیان کرد: امام رضا(ع) در روایتی می فرمایند: « مومن، مومن واقعی نیست، مگر آن که سه خصلت در او باشد: سنّتى از پروردگارش، سنّتى از پیامبرش و سنّتى از امامش.
 
حجت الاسلام محبی افزود: سنّت پروردگارش، پوشاندن راز خود است، سنّت پیغمبرش، مدارا و نرم رفتارى با مردم است و سنّت امامش، صبر کردن در زمان تنگدستى و پریشان حالى است.
 
وی اظهار داشت: بنابراین مومن واقعی کسی است که  در زندگی رازدار باشد، با مردم مدارا کند و در هنگام مصائب و مشکلات صبور و بردبار باشد و یکی از مسائل مهمی که باید همواره بر آن تأکید کنیم این است که باید از دستورات و فرمایشات ائمه اطهار(ع) در زندگی تبعیت نماییم.
 
🆔@k_health
 
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید