اخبار

دکتر فاطمه حدادیان چغایی به عنوان سرپرست مدیریت امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه منصوب شد/ تقدیر از بهمن الماسی

دکتر فاطمه حدادیان چغایی به عنوان سرپرست مدیریت امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه منصوب شد/ تقدیر از بهمن الماسی

 

طی حکمی از سوی دکتر محمدرضا غلامی معاون فرهنگی ؛ دانشجویی دانشگاه ،دکتر فاطمه حدادیان به عنوان سرپرست مدیریت امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه منصوب شد.

دکتر حدادیان مربی و عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری ، مامایی و دکتری تخصصی آموزش پرستاری از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است که می توان از سوابق کاری وی به مسئول امور بالینی دانشکده پرستاری مامائی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و عضو شوراهای آموزشی و پژوهشی این دانشکده اشاره کرد.

 

دکتر حدادیان دانشجوی نمونه در سال 83 ، دانشجوی برتر سال 84 و نیز عضو بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه می باشد که ضمن همکاری با مجلات مختلف 3 کتاب نیز در حوزه پرستاری تألیف نموده و مقالات گوناگونی را در مجلات علمی چاپ و یا در کنگره های علمی ارائه داده است.

وی ضمن داشتن یک مورد اختراع در حیطه کاری خود و تدریس در کارگاههای آموزشی، پژوهشی و اجرایی متعدد و کار به عنوان پرستار و مربی در بیمارستانهای کرمانشاه در دوران دانشجویی عضو شورای مشورتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ، صاحب امتیاز و مدیر مسئول مجله دانشجویان بهبود ، عضو فعال ناحیه مقاومت بسیج این دانشگاه و عضو هیئت تحریریه نشریه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اهواز بوده است.

 

گفتنی است پیشتر مسئولیت فوق را بهمن الماسی عهده دار بوده است که دکتر غلامی معاون فرهنگی؛ دانشجویی دانشگاه طی لوحی به شرح ذیل از وی تقدیر کرد.

 
به نام خدا
 
جناب آقای بهمن الماسی
 
نعمت و عطیه ارزشمند الهی در مسیر خدمت به سلامت مردم را که به خادمان این حوزه عطا فرموده اند، پاس داشته و شکرگزار درگاه پروردگار هستیم. 
 
بدینوسیله صمیمانه از همه تلاش های شما در مدت تصدی سرپرستی مدیریت امور فرهنگی و فوق برنامه این دانشگاه با تشویق کتبی درج در پرونده پرسنلی تقدیر و تشکر می نمایم.
 
 امید است این مجموعه همواره از تجربیات ارزشمند شما بهره مند گردیده  و  در تمام  مراحل  زندگی  موفق و سربلند باشید.

 

       دکترمحمدرضا غلامی
معاون فرهنگی ،دانشجویی دانشگاه
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید