اخبار

پایش معاونت درمان در ادامه سلسله برنامه پایش میدانی معاونت های دانشگاه

پایش معاونت درمان در ادامه سلسله برنامه پایش میدانی معاونت های دانشگاه
 
 
دکتر محمدی سرپرست دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع، ظهر روز دوشنبه (23 خردادماه) در معاونت درمان حضور یافت و ضمن بازدید از بخش های گوناگون این معاونت با کارکنان این حوزه دیدار و گفتگو کرد.  
 
دکتر محمدی سرپرست دانشگاه گفت: معاونت درمان پیشانی و از پرکارترین و مهمترین معاونتها و بخشهای دانشگاه است زیرا بیشترین نیازمندی مردم در استان همیشه در حوزه درمان بوده است.

 

در این نشست حوزه های مختلف معاونت درمان وظایف خود را تشریح کرده و مشکلات و نیازمندی های خود را برشمردند که در مورد رفع آنان بحث و گفتگو به عمل آمد.

همچنین دکترصوفیوند نیز بیان کرد: اهمیت کار حوزه درمان در جانفشانی همکاران در اپیدمی کرونا و بکارگیری بیش از 3500 نیرو و نیز خدمات خود در 4 سال گذشته و بحران زلزله با انجام بیش از 1500 عمل جراحی خود را نشان داد.

وی با بیان اینکه وسعت کار حوزه درمان بسیار متنوع و گسترده است و تنها شامل بیمارستانها نیست گفت: راه اندازی کلینیک های شهید فتاحی ، بوستان و پردیس ، کاشت حلزون شنوایی ، بخش پذیرش بیماران بین الملل در 9 مرکز درمانی از جمله این اقدامات گسترده است.

دکتر صوفیوند افزود: راه اندازی بیمارستان قدس پاوه ، تجهیز بیمارستانهای فارابی و گلستان در اپیدمی کرونا و راه اندازی استروک سنتر بیمارستان امام رضا(ع) از دیگر اقدامات قابل اشاره در حوزه درمان است.

گفتنی است نشست با مدیران ارشد و مسئولین این معاونت به منظور تبادل نظر و بررسی اهداف و برنامه های در دست اجرا و همچنین چالش‌های پیش روی این حوزه از جمله برنامه های سرپرست دانشگاه در این پایش بود.  

🆔@k_health

 

۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید