اخبار

دکتر محمدی:آشنایی بیشتر با ارزشهای اسلامی و انقلابی موجب رشد و بالندگی فرهنگی و اعتقادی دانشجویان خواهد شد

دکتر محمدی:آشنایی بیشتر با ارزشهای اسلامی و انقلابی موجب رشد و بالندگی فرهنگی و اعتقادی دانشجویان خواهد شد
 
نشست مسئولین نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری و معاونان فرهنگی دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه آمایشی ۳ کشور امروز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزاری نشست های هم اندیشی و همفکری دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه ۳ آمایشی کشور در حوزه فرهنگی دانشجویی در راستای ارتقا حوزه فرهنگی دانشگاه ها را بسیار اثر گذار دانست و گفت: حوزه فرهنگی و معنوی در دانشگاه ها بسیار حساس و مهم است و فعالیت در این عرصه نیازمند سخت کوشی و تلاش مداوم مسئولان این حوزه در دانشگاه ها می باشد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمدی اظهار داشت: دولت مردمی دکتر رئیسی به اندیشه های انقلاب و اهدافی که برای انقلاب اسلامی ترسیم شده است  توجه و اهمیت ویژه ای دارد و این وظایف و مسئولیت شما را که در این حوزه و حفظ ارزش های انقلابی اسلامی و تبیین این ارزشها در دانشگاه ها برنامه ریزی و  فعالیت می نمائید ، سنگین تر می کند.
 
وی اظهار داشت: علاوه بر مسئولیت قانونی که معاونت فرهنگی دانشجویی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه های علوم پزشکی در انجام امور محوله دارند یک وظیفه شرعی نیز دارند که بسیار مهم و قابل توجه است و بالاتر از  وظیفه قانونی این عزیزان می باشد و موجب می شود در راستای رشد و بالندگی فرهنگی و اعتقادی دانشجویان غافل نشوند.
 
دکتر محمدی افزود: از طرفی هجمه های سنگینی از سوی دشمنان به پیکره فرهنگی و ارزش های اسلامی  وارد می شود و تهاجم فرهنگی دشمن روز به روز گسترده تر می شود و این وظایف و مسئولیت ما را بسیار سنگین تر می کند .
 
وی گفت: بنابراین باید در این راستا و مقابله با هجمه های دشمنان با دقت برنامه ریزی کنیم و تلاش نماییم که جوانان ما که بزرگترین سرمایه ما هستند و نخبه ترین و باهوش ترین دانشجویان در دانشگاه های علوم پزشکی در حال تحصیل هستند و عصاره نخبگان و جوانان کشور می باشند از نظر معنوی و فرهنگی در مسیر درست قرار گیرند.
 
دکتر محمدی با بیان اینکه در این جلسات هم فکری و هم اندیشی باید به مشکلات اساسی که در حال حاضر قشر جوان و دانشجو را تهدید می کند پرداخته شود گفت: با هم فکری هم به طور قطع می توان راهکارهایی را ارائه نمود که اثرات تهاجم فرهنگی را کاهش دهد و دانشجویان آشنایی بیشتری با  فرهنگ غنی ایرانی اسلامی پیدا کنند و این مهمترین دستاورد دانشگاه در راستای رشد و بالندگی فرهنگی اعتقادی دانشجویان خواهد بود.
 
🆔@k_health
 
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید