اخبار

ایجاد همدلی و انسجام برنامه های فرهنگی در کاهش آسیب ها و چالش ها در حوزه فرهنگی دانشجویی بسیار تاثیر گذار خواهد بود

ایجاد همدلی و انسجام برنامه های فرهنگی در کاهش آسیب ها و چالش ها در حوزه فرهنگی دانشجویی بسیار تاثیر گذار خواهد بود
 
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه در نشست مسئولین فرهنگی دانشگاه های علوم پزشکی غرب کشور هدف از این نشست را ایجاد همدلی و انسجام در برنامه های کلان منطقه آمایشی ۳ کشور و هم اندیشی در راستای استفاده از تجربه های همکاران در زمینه رفع  مشکلات و چالش های پیش رو در حوزه های فرهنگی و دانشجویی دانست و گفت: همچنین در این نشست و هم اندیشی از نکته نظرات مسئولان فرهنگی دانشگاه های علوم پزشکی غرب کشور  بهره مند شویم .
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر غلامی گفت: برنامه ریزی جهت استفاده از ظرفیت های کلان منطقه ۳ برای اجرای برنامه های منسجم به ویژه در خصوص برگزاری اردوهای فرهنگی در فصل تابستان جهت دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی غرب کشور از دیگر اهداف این نشست است .
 
وی اظهار داشت: هسته فعلی کلان منطقه آمایشی ۳  کشور  می تواند با هم فکری  و تبادل نظرات و تجربیات در راستای رفع مشکلات زیرساختی و کاهش آسیب ها ، برنامه های منسجم در حوزه فرهنگی دانشجویی ، تربیت بدنی و مشاوره و سلامت دانشجویان را اجرا نماید.
 
در ادامه حجت الاسلام محبی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز اظهار داشت: با برگزاری این جلسات در خصوص مسایل مهم  فرهنگی ، معنوی و اعتقادی در دانشگاه ها در راستای ارتقا حوزه فرهنگی دانشجویی بحث و تبادل نظر می شود و می توانیم با هم فکری هم به راهکارهای اساسی و دقیق دست یابیم.  
 
وی با بیان اینکه مسئله فرهنگ ، معنویت و مسائل اخلاقی هم در دین ما و هم در جامعه سرآمد همه مسائل است گفت: اگر یک پزشک حاذق تربیت شود اما از معنویت فاصله داشته باشد به طور قطع برای خود و جامعه مشکل ساز خواهد شد بنابراین در دانشگاه ها در کنار آموزش باید توجه ویژه ای به مباحث فرهنگی و اعتقادی داشته باشیم .
 
حجت الاسلام محبی گفت: علاوه بر این ،دشمنان با صرف هزینه های هنگفت و با تهاجم فرهنگی سعی دارند معنویت و توجه به ارزش های اسلامی را در بین جوانان تضعیف نمایند که برای مقابله با آن باید بیش از گذشته در حوزه فرهنگی دانشجویی تلاش نماییم.
 
وی با بیان اینکه فراهم ساختن زیرساخت های لازم و کار در عرصه فرهنگی در دانشگاه ها باید مورد توجه ویژه قرار گیرد گفت: یکی از برنامه های بسیار اثرگذار در این زمینه برگزاری اردوهای فرهنگی ویژه دانشجویان و ارائه برنامه ها و بسته های آموزشی فرهنگی در این اردوها خواهد بود.
 
گفتنی است در این نشست، مسئولین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونان فرهنگی دانشگاه های علوم پزشکی کرمانشاه ،همدان ، ایلام ، اسدآباد و کردستان در خصوص مشکلات و چالش های پیش رو در حوزه فرهنگی و دانشجویی بحث و تبادل نظر نمودند.
 
🆔@k_health
 
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۴۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید