اخبار

دکتر محمدی: زحمات جهادگران بهداشت در سال‌های اخیر در مدیریت و مقابله با کرونا و واکسیناسیون حداکثری ستودنی است

دکتر محمدی: زحمات جهادگران بهداشت در سال‌های اخیر در مدیریت و مقابله با کرونا و واکسیناسیون حداکثری ستودنی است
 
اولین نشست معاونین بهداشتی کلان منطقه آمایشی ۳ کشور در کرمانشاه برگزار شد و صبح امروز معاونان بهداشتی دانشگاه های علوم‌ پزشکی غرب کشور با حضور در کرمانشاه در خصوص مسایل بهداشتی منطقه با یکدیگر گفتگو کردند.

 

دکتر محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این نشست با بیان اینکه زحمات جهادگران بهداشت در سال‌های اخیر در مدیریت و مقابله با کرونا و واکسیناسیون حداکثری ستودنی است گفت: اقدامات ارزشمندی در طول این مدت در این حوزه انجام شده است. 

وی اظهار داشت: خوشبختانه با عزم همگانی و واکسیناسیون حداکثری، شاهد روزهای بدون فوتی و مدیریت موفق کرونا در کشورمان هستیم، در حالی که بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان کماکان شاهد روزهایی با آمار فوتی بالا و بحران کرونا هستند. 
 
دکتر محمدی بیان کرد: باید با رصد مستمر و برنامه ریزی منظم، پیوسته وضعیت شیوع کرونا در کشور را پایش کنیم و در صورت بروز نشانه های پیک جدید، برای مقابله و مهار آن آمادگی کامل داشته باشیم. 
 
وی با بیان اینکه حرکت کشور به سمت پیری یک چالش و تهدید جدی است گفت: باید جوان سازی جمعیت را به عنوان یک رسالت، اولویت و یکی از مهمترین محورها با جدیت دنبال کنیم. 
 
دکتر محمدی گفت: نشست های کلان منطقه فرصت مناسب و کم نظیری برای هم افزایی، هم اندیشی و انتقال تجربیات دانشگاه‌ها برای بررسی چالش‌ها و برنامه ریزی مدون و اخذ تصمیمات مشترک در مسیر بهبود و ارتقاء روز افزون حوزه سلامت است.
 
 
🔘@K_Health
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۱۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید