اخبار

دکتر محمدی: جلسات کلان منطقه فرصت مناسبی برای تبادل نظر و توسعه دانشگاه ها است

دکتر محمدی: جلسات کلان منطقه فرصت مناسبی برای تبادل نظر و توسعه دانشگاه ها است
 اولین نشست روسا، معاونین و مدیران حوزه آموزش دانشگاه‌های کلان منطقه ۳ کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حضور دبیر شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز شد.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نشست کلان منطقه گفت: در دو سال گذشته به دلیل بحران کرونا امکان برگزاری جلسات کلان منطقه به صورت حضوری وجود نداشت، قطعا برگزاری حضوری جلسات موجب همفکری بیشتر و استفاده بهتر از تجربیات یکدیگر خواهد بود.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر قباد محمدی اظهار داشت: تلاشهای فراوان کادر بهداشت و درمان و جانفشانی هایی که در این مسیر داشتند ، موجب شد که امروز شرایط کرونا در کشور به آرامش برسد و ما بتوانیم این جلسات را برگزار کنیم.
 
وی گفت: یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت را گرامی می داریم؛ همه ما مدیون ایثارگریها و تلاشهای مجاهدانه آنان هستیم.
 
دکتر محمدی با بیان اینکه همه سیستم های بهداشتی و درمانی دنیا درگیر بیماری کرونا بود گفت: خوشبختانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور ما به خوبی از عهده مهار کرونا برآمد و با فراهم نمودن امکانات ، نشان داد که ظرفیت و پتانسیل بالایی دارد .
 
سرپرست دانشگاه عنوان کرد: در حوزه درمان متخصصان، پزشکان و کادر پرستاری همه افتخار آفریدند و در حوزه بهداشت با واکسیناسیون به موقع در مدت کوتاه جهاد بزرگی انجام شد و سرعت واکسیناسیون در ایران نسبت به دنیا کم نظیر بود.
 
دکتر محمدی اظهار داشت: کارهای بزرگ و اقدامات جهادگونه که در در دوران کرونا انجام شد باید بازگو شود که تاریخ تلاشهای کادر درمان را هرگز فراموش نکند.
 
وی با بیان اینکه نشست های کلان منطقه فرصت بسیار مناسبی است که به جمع بندی خوبی به ویژه در حوزه آموزش پزشکی برسیم و انشاءاله این جلسات ادامه یابد گفت: تلاش می کنیم که نشست های کلان منطقه به صورت فصلی برگزار شود و هرفصل در یک استان باشد که از تجربیات ارزنده همه همکاران استفاده کنیم.
 
#کرمانشاه_مرکز_کلان_منطقه_غرب_کشور
 
🆔️@K_Health

دد


2

۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۱۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید