اخبار

دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی وزارت بهداشت :هدف از نشست های کلان منطقه عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش پزشکی است

دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی وزارت بهداشت :هدف از نشست های کلان منطقه عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش پزشکی است
 
 
 دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست کلان منطقه گفت: برگزاری فصلی نشستهای کلان منطقه که پیشنهاد ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به عنوان رئیس کلان منطقه است بسیار مناسب بوده و اجرایی شدن آن موجب بالا رفتن ظرفیتها و پتانسیلهای کلان منطقه می شود.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر حسن زاده هدف از نشستهای کلان منطقه را استفاده از توانمندی ها، ظرفیت ها و پتانسیل های تمام دانشگاههای کلان منطقه با همدلی و کارایی بالا دانست و گفت: هرکدام از دانشگاههای کلان منطقه با تاثیرگذاری در منطقه خود باعث افزایش همگرایی خواهند شد و اثر بخشی و کارایی، دو بازوی توانمند بهره وری است که باید در سطح کلان منطقه به آن توجه شود.
 
به گفته وی توانمندسازی اعضای هیئت علمی و کارکنان نظام سلامت براساس نیاز جامعه و حوزه های مختلف نظام سلامت تا سال ۱۴۰۴ یکی از اهداف مهم  کلان منطقه ، جهت افزایش بهره وری است.
 
وی با بیان اینکه همایش کشوری مرجعیت علمی و آینده نگری در بهمن‌ ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می شود گفت: مرجعیت علی و آینده نگری مورد توجه و تاکید مقام معظم رهبری است.
 
دکتر حسن زاده گفت:با توجه به شعار سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین ، فناوریها و تولیدات دانش بنیان بسیار با اهمیت است و آموزش باید به سمت کارآفرینی پیش رود.
 
وی اظهار داشت: بین المللی سازی آموزش پزشکی و پاسخگویی اجتماعی و عدالت آموزشی ، هوشمندسازی دانشگاهها در حوزه آموزش ، شبکه سازی ، همگرایی در تعامل علوم و فناوریهای پیشرفته از نکاتی است که در کلان منطقه بسیار مهم است و باید به آن توجه شود.
 

گفتنی است صبح امروز اولین نشست روسا، معاونین و مدیران حوزه آموزش دانشگاه‌های کلان منطقه ۳ کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حضور دبیر شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز شد.

#کرمانشاه_مرکز_کلان_منطقه_غرب_کشور

 
🆔@k_health
 
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید