اخبار

دکتر حجازی : آموزش در دنیا به سمت هوش مصنوعی پیش رفته و ما نیز نباید از این قافله عقب بمانیم

دکتر حجازی : آموزش در دنیا به سمت هوش مصنوعی پیش رفته و ما نیز نباید از این قافله عقب بمانیم
 
 
 دبیر انجمن کمیسیون های پزشکی وزارت بهداشت و هماهنگ کننده کلان منطقه ۳ آمایش کشور گفت: آموزش در دنیا به سمت هوش مصنوعی پیش رفته و از منطقه گرایی به کلی گرایی سوق پیدا کرده و ما هم نباید از این قافله عقب بمانیم.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر حجازی‌ در نشست کلان منطقه گفت: در کلان مناطق باید همکاری، هماهنگی و ارتباطات بیشتری ایجاد شود تا خروجی مناسبی داشته باشد و مشوق وزارتخانه در این زمینه باشیم.
 
وی اظهار داشت: فلسفه دانشگاهها، آموزشی و تربیت دانشجو است و باید کار علمی صورت گیرد، هر چند دانشگاههای علوم پزشکی متولی بهداشت و درمان نیز می باشند.
 
دکتر حجازی بیان کرد: وجود چالش در برخی از کلان مناطق خود یک حسن به حساب می آید و می تواند موجب انگیزه گردد.
 
وی بیان کرد: در جلسات کلان منطقه در حوزه آموزش باید از این فرصت استفاده کنیم و هم افزایی، هم گرایی و هم اندیشی وجود داشته باشد و به هم کمک کنیم و مشکلات را حل کنیم.
 
 دبیر انجمن کمیسیون های پزشکی وزارت بهداشت گفت: در جذب دانشجوی خارجی صرفا دیدگاه اقتصادی مهم نیست، بلکه تبادل فرهنگ نیز مورد توجه می باشد.
 
دکتر حجازی در بحث بین المللی سازی و جذب دانشجوی خارجی در استان های مرزی غرب کشور گفت: دانشگاه کرمانشاه خوب عمل کرده هر چند که باز هم جای کار دارد، اما متاسفانه در استان های دیگر هنوز از این فرصت استفاده نشده است.

 

گفتنی است صبح امروز اولین نشست روسا، معاونین و مدیران حوزه آموزش دانشگاه‌های کلان منطقه ۳ کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حضور دبیر شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز شده است.

 
#کرمانشاه_مرکز_کلان_منطقه_غرب_کشور
 
🆔@k_health
 
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید