اخبار

دکتر محمدی: گردهمایی های دانشگاهیان، فرصت مناسب انتقال تجارب علمی و حرفه ای پزشکی است

دکتر محمدی: گردهمایی های دانشگاهیان، فرصت مناسب انتقال تجارب علمی و حرفه ای پزشکی است
هم اکنون اولین سمپوزیوم بین المللی جراحی پلاستیک بینی و صورت در بیمارستان امام رضا(ع) با حضور سرپرست دانشگاه، اعضای هیات علمی، جراحان و پزشکان و شرکت کنندگان در حال برگزاری است. 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: برگزاری این کنگره می تواند در انتقال تجارب علمی بسیار مهم است، در دنیای امروز که رشد علم و تغییرات علمی بسیار سریع است و درصورتی که پس از فارغ التحصیلی متخصصان مسائل علمی و آموزشی آنان به روز نگردد، به طور قطع از علم روز عقب خواهند ماند.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمدی افزود: به ویژه در رشته های جراحی لازم است تبادل تجربیات و انتقال مباحث علمی جدید و به روز صورت گیرد .
 
به گفته وی یکی از مهمترین راه های انتقال تجربیات و مباحث علمی گردهمایی و کنفرانس ها است که آموزش و تبادل تجربیات به صورت چهره به چهره انجام می شود .
 
سرپرست دانشگاه با بیان اینکه استان کرمانشاه در گذشته از قطب های درمانی کشور بوده است گفت: البته جنگ تحمیلی لطمه ای در این زمینه وارد کرد ، اما در سال های اخیر تا حدودی این مسئله جبران شده و استان کرمانشاه همچنان یکی از قطب های پزشکی کشور محسوب می گردد.
 
دکتر محمدی گفت:پتانسیل ها و استعدادهایی که در استان وجود دارد بسیار مهم است و اساتید و جراحان خوب ما در استان از مهمترین این پتانسیل ها هستند که می توانند موجب پیشرفت در این زمینه شود .
 
وی همچنین اظهار داشت: از ویژگی های بارز استان کرمانشاه ، هم مرزی با اقلیم کردستان عراق است و بیماران بسیاری برای انجام اعمال جراحی به این استان می آیند که باید از این ظرفیت هم استفاده کنیم و بیماران بیشتری جذب نماییم.
 
#کرمانشاه_کانون_تبادل_دانش
 
🆔@k_health
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۱۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید