اخبار

برگزاری سمپوزیوم های علمی ، پزشکان را با جدیدترین دستاوردهای علمی روز دنیا آشنا می کند

برگزاری سمپوزیوم های علمی ، پزشکان را با جدیدترین دستاوردهای علمی روز دنیا آشنا می کند

 

اولین سمپوزیوم بین‌المللی جراحی پلاستیک بینی و صورت به همت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و همکاری انجمن راینولوژی ایران روز چهارشنبه در سالن اجتماعات بیمارستان امام رضا (ع) آغاز به کار کرد و تا روز پنجشنبه ۲۶ خرداد ادامه دارد. 

  

دبیر این سمینار در حاشیه برگزاری این رویداد هدف از برگزاری چنین رویدادی را معرفی ظرفیت ها و قابلیت های استان کرمانشاه در این زمینه بیان کرد و گفت: برگزاری چنین رویدادهایی می‌تواند گام بزرگی در آموزش متخصصان و دستیاران باشد و در عین حال کرمانشاه را به قطب علمی کشور در این زمینه تبدیل کند.


دکتر منوچهر فاضلی با بیان اینکه برگزاری این گردهمایی نقش مهمی در به روز نمودن آموزش گوش و حلق و بینی و راینوپلاستی برای دستیاران خواهد داشت گفت: از حمایتی که انجمن راینولوژی و اساتید بزرگ راینولوژی در برگزاری این سمپوزیوم با ما داشتند بسیار سپاسگزارم.

 

وی با اشاره به اینکه در این سمینار ۲ روزه سه عمل جراحی زنده در اتاق عمل انجام می‌شود، گفت: انجام این سه عمل جراحی تحول اساسی در آموزش متخصصان گوش، حلق و بینی، دستیاران، جراحان پلاستیک و جراحان ترمیمی ایجاد می‌کند و استان کرمانشاه را که سالها درگیر جنگ تحمیلی و محرومیت های فراوان بود، به قطب علمی کشور تبدیل کند.

مدیر گروه و متخصص گوش، حلق و بینی با اشاره به اینکه این اولین سمینار بین المللی است که با همکاری انجمن گوش، حلق و بینی ایران، انجمن راینولوژی ایران و با حضور جراحان پلاستیک ایران و اساتید برجسته کشوری در کرمانشاه برگزار می‌شود، افزود: بسیاری از اساتید اتحادیه اروپا و آمریکا هم به صورت وبیناری در این رویداد هستند تا آخرین دستاوردهای علمی در این زمینه و از طریق تبادل تجربیات به سایرین منتقل شود.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بعد از ظهر چهارشنبه، صبح و بعد از ظهر پنجشنبه را زمان انجام سه عمل جراحی زنده عنوان کرد و گفت: در این عمل ها که توسط اساتید برجسته انجام می‌شود، آخرین تکنولوژی ها و دستاوردهای علمی در جراحی پلاستیک، جراحی ترمیمی و اعصاب و در یک روش بین گروهی انجام می‌شود.


 
2
د
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید