اخبار

آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گیلانغرب برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گیلانغرب برگزار شد
آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گیلانغرب صبح امروز با حضور امام جمعه، فرماندار  و جمعی از مدیران و روسای ادارات این شهرستان و معاون غذا و دارو دانشگاه برگزار و از زحمات دکتر فریدون نوری تقدیر و دکتر مریم فتاحی به‌ عنوان مدیر این شبکه معرفی شد.

 

دکتر فریدون نوری مدیر پیشین شبکه بهداشت و درمان شهرستان گیلانغرب گفت: یکی از افتخاراتی که در زندگی نصیب من شد، خدمت در شهرستان گیلانغرب‌ بود که تا آخر عمر این افتخار و توفیق همراه من خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی از مسئولین شهرستان و دانشگاه و همکاران خود در این شبکه بویژه بهورزان عزیز که در دورترین نقاط شهرستان بدون توقع مجاهدانه تلاش کردند، قدردانی و تشکر کرد.

دکتر نوری با بیان اینکه در طی۱۳ ماه شهرستان گیلانغرب رتبه اول واکسیناسیون در استان را داشت گفت: در کشور هم از جایگاه بالایی برخوردار بودیم و این نشان از همدلی و همراهی همه مجموعه شهرستان بوده است.

وی اظهار داشت: بیمارستان الزهرای گیلانغرب دارای ظرفیت خاصی است و اگر قرار باشد این ظرفیت افزایش یابد می‌بایست اقدامات مناسبی در این زمینه انجام شود.

دکتر نوری با بیان اینکه اگرچه من تمام توانم را به کار گرفتم اما قطعا هر مدیریتی با کاستی ها و نقص‌هایی همراه است گفت: انشاءاله با حضور خانم دکتر فتاحی شامل پیشرفت روز افزون بهداشت و درمان این شهرستان باشیم.

در ادامه دکتر مریم فتاحی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گیلانغرب نیز با بیان اینکه هدف کلان تامین سطح سلامت شهرستان با همدلی و همراهی مسئولین استانی و خود مردم امکانپذیر می باشد.

وی با بیان اینکه نقطه قوت ما نیروی کارآمد بومی و اجرای بیمه سلامت و  پزشک خانواده است گفت: شهرستان گیلانغرب جزء معدود شهرستان هایی‌ است که تمام مردم تحت پوشش پزشک خانواده هستند و این‌ از افتخارات مجموعه است .

دکتر فتاحی با اشاره به اینکه کمبود متخصص بیهوشی، آمبولانس  و سی تی اسکن از جمله مشکلات موجود در این شبکه است که نیاز به پیگیری مجدانه دارد گفت: بزرگ‌ترین سرمایه ما در حوزه سلامت، حمایت مسئولین شهرستان و خیرین سلامت است که  انصافا همیشه همراه ما هستند.

به گفته او تامین اعتبار احداث و راه اندازی مرکز فوریتهای پزشکی ویژنان به جهت تردد مرز سومار و با توجه به تصادفات و حوادث بالای این مسیر در اولویت قرار دارد.

همچنین دکتر مجرب معاون غذا و دارو دانشگاه نیز اظهار داشت:دکتر نوری از سرمایه های ارزشمند دانشگاه هستند و در واکسیناسیون کرونا عملکرد بسیار خوبی داشتند، در همه گیری کرونا نیز با وجود دوری از مرکز و مرزی بودن شهرستان تلاش بسیار خوبی در کنترل بیماری بعمل آمد.

 

دکتر مجرب همچنین با بیان اینکه دکتر فتاحی نیز با دشواری کار آشنا هستند گفت: امیدواریم بتوانند مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان را به خوبی حل کنند و با کمک همکاران تلاشگر این شبکه، خدمات شایسته ای در این حوزه به مردم شهرستان ارائه دهند.

وی تلاش و زحمات نیروهای بهداشتی و درمانی شهرستان نیز در این مدت در حفظ سلامت مردم و کنترل بیماری کرونا بسیار قابل تقدیر است.

 

عکس

همچنین حجت الاسلام فاطمی نسب امام جمعه شهرستان گیلانغرب نیز با بیان اینکه در بحث کرونا شهرستان گیلانغرب هم سربلند بیرون آمد گفت: امیدواریم با نگاه خیر خواهانه مسئولین، مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان حل شود و خدمات بهداشتی درمانی مطلوبی به مردم شهرستان ارائه گردد و رضایتمندی آنها فراهم شود.   

وی اظهار داشت: خوشبختانه با زحمات فراوان و تلاش بی وقفه کادر بهداشت و درمان، در مهار و کنترل بیماری کرونا در استان و شهرستان بسیار خوب عمل شد.

 وی گفت: غرور و انفعال است که باعث می شود انسان دقتی در کارها نداشته باشد و  نگاه انسان مغرور یک نگاه دلسوزانه نیست. 

امام جمعه این شهرستان افزود: مسئولان ما باید با تمام توان به مشکلات مردم رسیدگی نمایند و پیگیری های لازم را در این زمینه به عمل آوردند .

 

در ادامه محمدی فرماندار گیلانغرب نیز از تلاش ها و زحمات دکتر نوری در راستای ارتقاء حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان سپاسگزاری کرد.

وی اظهار داشت:در بیمارستان و بحث درمان شهرستان با چالش هایی مواجه هستیم از جمله کمبود پزشک متخصص، که امیدواریم مورد توجه و پیگیری قرار گیرد. 

محمدی بیان کرد: امیدواریم مسئولین دانشگاه نگاه ویژه ای به این شهرستان داشته باشند و به کمک دکتر فتاحی بتوانیم مشکلاتی که در حوزه بهداشت و درمان شهرستان وجود دارد برطرف نماییم.

 

🆔@k_health

۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۲۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید