اخبار

حمایت از شرکت های دانش بنیان نتایج مطلوبی خواهد داشت

حمایت از شرکت های دانش بنیان نتایج مطلوبی خواهد داشت
 
 
 مدیر دفتر توسعه فناوری دانشکده پزشکی و مدیر عامل شرکت دانش بنیان نیکان بالین یاران گفت:زمینه اصلی کار این شرکت طراحی و ساخت تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر میثم سیاه منصوری گفت:پس از ثبت شرکت در حوزه فناوری واقعیت مجازی فعالیت خود را شروع کردیم و تاکنون حدود ۷ پروژه انجام شده و ۴ مقام کشوری که ۳ رتبه اول و یک رتبه سوم بوده و همچنین یک مقام استانی کسب نموده ایم .

وی با بیان اینکه این طرحها در حوزه آموزش پزشکی با رویکرد استفاده از فناوریهای نوین در آموزش پزشکی است اظهار داشت: طرحهای عنوان شده با استفاده از تکنولوژی بازی وار سازی و واقعیت مجازی در یاد دهی به دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی استفاده میشود.
 
دکتر سیاه منصوری عنوان کرد: آنچه که اهمیت دارد این است که رویکرد پژوهشها کاربردی شود و خلق ثروت دانش بنیان را به دنبال داشته باشد.
 
به گفته او حمایت مادی و معنوی از شرکتهای دانش بنیان در تمامی جنبه ها‌ باعث دلگرمی اعضای شرکتهای دانش بنیان شده ونتایج مطلوبی را به دنبال خواهد داشت.
 
وی افزود: برداشتن موانع در مسیر شرکتهای دانش بنیان و خرید از محصولات شرکتهای دانش بنیان توسط خود دانشگاه و همچنین کاهش وظایف آموزشی و پژوهشی اعضای هیئت علمی که در شرکتهای دانش بنیان مشغولند از مهمترین اقداماتی است که در جهت ارتقاء شرکتهای دانش بنیان می توان انجام داد.
 
 
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید