اخبار

دکتر دلیر یوسفی به عنوان "رئیس بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی" منصوب شد / تقدیر از دکتر فریبا ویسی

دکتر دلیر یوسفی به عنوان "رئیس بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی" منصوب شد / تقدیر از دکتر فریبا ویسی
 

طی حکمی از سوی دکتر قباد محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دکتر دلیر یوسفی به عنوان "رئیس بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی" منصوب شد.

دکتر یوسفی متولد ۱۳۶۶ در شهرستان جوانرود است که دوره دکترای عمومی پزشکی را در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به پایان رسانده و در سال ۱۳۹۷ مدرک تخصص بیهوشی خود را از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دریافت نموده است.

وی بیش از ۸ سال است که در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه فعالیت نموده و سابقه خدمت در شهرستان ثلاث ، روانسر و جوانرود را داشته است.

دکتر یوسفی که فرزند شهید پر افتخار سالهای دفاع مقدس است همچنین در بیمارستان های معتضدی ، امام خمینی (ره) و دکتر محمد کرمانشاهی فعالیت نموده است.

گفتنی است پیشتر مسئولیت فوق را دکتر فریبا ویسی عهده دار بوده است که دکتر قباد محمدی سرپرست دانشگاه طی لوحی به شرح ذیل از وی تقدیر کرد.

 

به نام خدا

سرکار خانم دکتر فریبا ویسی

 

نعمت و عطیه ارزشمند الهی در مسیر خدمت به سلامت مردم را که به خادمان این حوزه عطا فرموده اند، پاس داشته و شکرگزار درگاه پروردگار هستیم. 

بدینوسیله صمیمانه از همه تلاش های شما در مدت تصدی ریاست مرکز آموزشی درمانی دکتر محمد کرمانشاهی این دانشگاه با تشویق کتبی درج در پرونده پرسنلی تقدیر و تشکر می نمایم.

 امید است این مجموعه همواره از تجربیات ارزشمند شما بهره مند گردیده  و  در تمام  مراحل  زندگی  موفق و سربلند باشید.

 

دکترقباد محمدی

سرپرست دانشگاه

 

 

دکتر

۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید