اخبار

صبر ، آگاهی و عدم وسواس مهمترین فاکتورها برای افراد کاندید اعمال زیبایی

صبر ، آگاهی و عدم وسواس مهمترین فاکتورها برای افراد کاندید اعمال زیبایی
 
 
یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی پیشرفتهایی را که امروزه در تمامی بخشهای مختلف پزشکی اتفاق افتاده است در  جراحیهای زیبایی تاثیر گذار دانست.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر غلامرضا امیریان اظهار داشت:در جراحیهای زیبایی ، علم و تکنیک جراحی نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده است و این تغییرات میبایست در جراحی زیبایی هم تغییرات مثبت ایجاد کند.
 
وی با بیان اینکه در اعمال زیبایی ، فاکتورهای زیادی تاثیر گذار می باشد که افراد با آگاهی از این موارد باید کاندید اعمال جراحی شوند گفت: شایعترین عمل جراحی زیبایی در ایران جراحی بینی است و مهمترین فاکتور در جراحی زیبایی زمینه خود فرد می باشد.
 
دکتر امیریان با بیان اینکه در جراحی زیبایی بینی نوع پوست فرد بسیار با اهمیت است و افرادی که پوست مناسب داشته باشند و همچنین ترومای بینی نداشته باشند نتیجه بهتری پس از  جراحی بینی خواهند داشت گفت: اما متاسفانه در اکثر موارد خود بیمار از این موضوع اطلاع ندارد و انتظار دارد جراحی بینی خود را شبیه فرد دیگری ببیند که این امر توقع و انتظار به جایی نیست و در واقع بدن خود فرد در مرحله اول نتیجه عمل را تحت تاثیر قرار می دهد.
 
وی افزود: موارد دیگر صبر و حوصله و تجربه ای است که جراح باید داشته باشد و وقت بیشتری برای جراحی بگذارد و با آگاهی و تجربه ای که دارد نتیجه جراحی را مطلوب کند.
 
این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همچنین افزود: فرد باید به جراح اعتماد داشته باشد و کاملا به توصیه های جراح گوش دهد و چنانچه جراح یک عمل زیبایی را به صلاح ندانست انجام ندهد.
 
دکتر امیریان با بیان اینکه فردی که کاندید عمل زیبایی می شود باید در مرحله اول صبور باشد زیرا نتیجه جراحی زیبایی سریع نمایان نمی شود و زمان بر است گفت: همچنین انتظاری که فرد از نتیجه جراحی دارد باید معقول باشد و تمام فاکتورهای گفته شده را مد نظر قرار دهد.
 
به گفته وی فردی که دچار وسواس است نمی تواند کاندید مناسبی برای اعمال جراحی باشد و قطعا هم خود آسیب روحی می بیند و هم تنشهایی با جراح پیدا می کند.
 
دکتر امیریان با بیان اینکه عمل جراحی زیبایی مثل هرکار دیگری دارای عوارض تایید شده است و در تمام دنیا هم  وجود دارد گفت: در مورد عمل جراحی بینی ۲۵ درصد نیاز به عمل جراحی دوباره داشته باشد و عارضه دارد ، بیمار باید با علم و آگاهی به این موضوع کاندید جراحی شود.
🆔️@k_health
 
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۵۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید