اخبار

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: ۱۰۰۰ میلیارد تومان پروژه "بهداشتی و درمانی" برای سفر رییس جمهور درخواست کرده‌ایم

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: ۱۰۰۰ میلیارد تومان پروژه "بهداشتی و درمانی" برای سفر رییس جمهور درخواست کرده‌ایم

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آماده سازی هزار میلیارد تومان پروژه بهداشتی و درمانی برای طرح در سفر رییس جمهور به استان خبر داد و افزود: البته هنوز نهایی نشده که کدام یک از این پروژه ها در این سفر مصوب می شود.

دکتر قباد محمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به سفر رییس جمهور به استان در آینده نزدیک، گفت: این سفر فرصت خوبی است که باید از آن برای جبران کمبودها در حوزه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استان استفاده کنیم.

وی افزود: برای این سفر حدود ۱۵ درخواست مهم آماده کرده ایم که هنوز نهایی نشده اند و تمامی آنها پروژه های نیمه تمامی است که استان به شدت به آنها نیاز دارد.

وی افزود: این درخواست ها تکمیل و تجهیز بیمارستانهای نیمه تمام استان، تکمیل دانشکده ها و تکمیل پایگاه های فوریت ها و مراکز بهداشت و افزایش تخت های بیمارستانی را شامل می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به برخی از این پروژه ها، از درخواست پیگیری تکمیل بیمارستان رادیوتراپی و شیمی درمانی استان در این سفر خبر داد و افزود: همچنین تکمیل فاز دو بیمارستان سرپل ذهاب با ۸۰ تخت هم از جمله خواسته های ما در این سفر است.

دکتر محمدی به درخواست تکمیل بیمارستان ۵۴۰ تخخوابی هم در این سفر اشاره کرد و افزود: پیشنهاد کرده ایم که این بیمارستان طی سه سال تکمیل شود.

وی افزود: همچنین تکمیل بیمارستان دالاهو طی دو سال و تکمیل بیمارستان ۶۴ تخخوابی روانسر را هم طی این مدت برای این سفر درخواست کرده ایم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پروژه های تکمیل اورژانس بیمارستان طالقانی و بیمارستان امام خمینی (ره) و نیز پروژه تکمیل اورژانس بیمارستان اسلام آبادغرب و راه اندازی کلینیک ویژه این بیمارستان را از جمله خواسته های مهم دیگر دانشگاه در این سفر عنوان کرد.

دکتر محمدی گفت: تکمیل مگا آی سی یو بیمارستان فارابی با ۲۵ تخت و بهسازی دو بخش بیمارستان طالقانی با ۷۰ تخت از دیگر خواسته های ما در این سفر است.

وی افزود: همچنین تکمیل پروژه خوابگاه ۴۰۰ نفره دانشگاه را در این سفر درخواست کرده ایم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: در مجموع بیش از هزار میلیارد تومان پروژه در این سفر درخواست شده است.

دکتر محمدی ابراز امیدواری کرد بیشتر این پروژه ها در لیست مصوبات سفر قرار گرفته و حوزه بهداشت و درمان بتواند از برکات این سفر بهره مند شود.

۱ تیر ۱۴۰۱ ۱۰:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید