اخبار

دکتر محمدی: همکاری سپاه در کمک به تامین سلامت مردم شایسته تقدیر است

دکتر محمدی: همکاری سپاه در کمک به تامین سلامت مردم شایسته تقدیر است
 
امیری مقدم استاندار کرمانشاه با همراهی دکتر محمدی سرپرست‌دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه ، دکتر صوفیوند معاون درمان و تعدادی از فرماندهان سپاه پاسداران و مدیران استانی ، از مجموعه بیمارستان امام حسین (ع) بازدید کرده ، در نشستی در جریان خدمات و برنامه های توسعه ای این بیمارستان قرار گرفت .
 
بازدید از سازه بیمارستان صحرایی کانتینری شامل ۱۳ کفی ۱۳ متری با قابلیت ارتقا به ۱۲۸ تخت به عنوان بزرگترین بیمارستان متحرک کشور ، ساختمان جدید این بیمارستان با ۳۰ هزار مترمربع و ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی و بخش های اورژانس و مراقبت های ویژه در این برنامه بازدید میدانی قرار داشت.
 
دکتر محمدی سرپرست‌دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه در نشست بیمارستان امام حسین (ع) گفت: مجموعه سپاه پاسداران بیشترین‌کمک را به حوزه سلامت در موضوعاتی همچون پیشگیری و واکسیناسیون کرونا، طرح شهید سلیمانی، بستری و درمان مبتلایان به بیماری کرونا و نیز بحران هایی همچون زلزله غرب استان داشته است.

 

وی اظهار داشت: بیشترین بیماران مبتلا به کرونا در میان بیمارستانهای غیر دانشگاهی در این بیمارستان بستری شده اند ، به گونه ای که بیش از ۲۷۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در این بیمارستان خدمات تشخیصی و درمانی کاملی دریافت نموده اند که در خور تقدیر است.

 

🆔️@k_health

 

۴ تیر ۱۴۰۱ ۰۹:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید