اخبار

دکتر محمدی: خدمت به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) سعادت و افتخار است

دکتر محمدی: خدمت به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) سعادت و افتخار است
 
اولین جلسه کمیته بهداشت و درمان اربعین با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مدیران ارشد ادارات و سازمان های ذیربط برگزار شد.
 
دکتر قباد محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بر خدمت رسانی شایسته به زوار حسینی (ع) تاکید کرد و گفت: به حول قوه الهی و با مجاهدت و تلاش کادر بهداشت و درمان، واکسیناسیون گسترده کرونا به خوبی انجام شد و در کشور از لحاظ وضعیت شیوع کرونا شرایط مطلوبی داریم و شهرستان‌های استان کرمانشاه نیز در وضعیت آبی قرار داشته و خوشبختانه حدودا یک ماه است میزان مرگ و میر در استان صفر است. 
 
وی اظهار داشت: ایثار مدافعان سلامت در مقابله با ویروس کرونا موجب شد تا بعد از دو سال بتوانیم توفیق خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) را از مرز های استان داشته باشم. 
 
دکتر محمدی گفت: خدمت به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) سعادت و افتخار است و باید با هم افزایی و در هماهنگی کامل درون بخشی و فرابخشی، تمهیدات لازم جهت ارائه خدمات حوزه سلامت در بخش‌های گوناگون در بحث بهداشت، درمان و تامین و پشتیبانی دارو در مسیر میزبانی شایسته از زوار حسینی (ع) صورت گیرد.
 
همچنین دکتر رفیعی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیز با بیان اینکه وضعیت کرمانشاه بسیار ویژه است و از مسیرهای متعددی زائرین اربعین از کرمانشاه عبور خواهند کردگفت: با توجه به گرمای هوا، زوار بیشتر تمایل به تردد از مرز خسروی خواهند داشت که نسبت به دیگر مرزها شرایط بهتری از نظر آب و هوایی دارد و با تجمع زائرین نیازمندی به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی افزایش خواهد یافت. 
 
به گفته وی به صورت مستمر وضعیت امکانات و نیروهای خدمت رسان در مسیر تردد زوار اربعین پایش میشود و چالش های مرتبط با گرمای هوا از جمله مسائلی است که باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد و از نظر ساماندهی نیروی انسانی و همچنین دپوی دارو و سرم های درمانی تمهیدات و برنامه های لازم با دقت اندیشیده شود.
 
در ادامه  حجت الاسلام محبی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی نیز گفت: خوشبختانه ویروس منحوس کرونا در حال حاضر به خوبی در کشور مهار شده است و این امر مرهون کار جهادی وزارت بهداشت و پرسنل جهادگر بهداشت و درمان در سراسر کشور می باشد. 
 
وی اظهار داشت: با توجه به کسب افتخار میزبانی زوار حضرت امام حسین علیه السلام در پیاده روی بزرگ اربعین، تمهیدات لازم جهت خدمت به سلامت زوار ارجمند اندیشیده خواهد شد و تمام واحدها و حوزه های تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با جان و دل آماده ارائه خدمت به زائران و شرکت کنندگان در پیاده روی عظیم اربعین حسینی (ع) خواهند بود. 
 
 حجت الاسلام محبی گفت: خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در راهپیمایی پرشکوه اربعین یکی از جلوه‌های زیبای معنوی را نمایان می سازد.

وی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این راهپیمایی باشکوه با تمام توان می‌کوشد خدمات بهداشتی و درمانی مطلوبی را در راستای حفظ سلامت زائران ارائه دهد.

 
 حجت الاسلام محبی گفت: با توجه به بازگشایی مرز خسروی، مردم ولایت مدار استان کرمانشاه پذیرای زائران حسینی خواهند بود و همکاران ما در دانشگاه علوم پزشکی با فراهم ساختن زیرساخت‌ها و امکانات لازم در جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مورد نیاز در مسیر این راهپیمایی معنوی نقش مهم و محوری در این خصوص خواهند داشت.
  
 
🔘 @K_Health
۵ تیر ۱۴۰۱ ۰۹:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید