اخبار

هزار بیمار زیر چتر انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان کرمانشاه؛

هزار بیمار زیر چتر انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان کرمانشاه؛
 عبدالحسین زهتابان مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان کرمانشاه در گفتگو با میز خبر روابط عمومی گفت:  این انجمن هم‌اکنون ۷ سال است که با تمام توان خود در تلاش برای خدمت رسانی به بیماران مبتلا به سرطان است و ضمن تقدیر از همراهی خیرین نیک اندیش در این سال‌ها کماکان در مسیر خدمت شایسته به بیماران نیازمند همدلی نیکوکاران و دستان پرمهر خیران هستیم. 
 
وی با بیان اینکه انجمن حمایت از بیماران سرطان استان کرمانشاه اکنون قریب هزار بیمار مبتلا به سرطان را تحت پوشش حمایتی خود دارد و تامین داروهای بیماران از جمله مهمترین اهداف انجمن است بر لزوم همراهی و همدلی خیران در حمایت از بیماران مبتلا به سرطان تاکید کرد.

 

به گفته وی دفتر انجمن در روزهای زوج راس ساعت ۹ الی ۱۲ واقع در چهارراه سیلو و همچنین در روزهای فرد راس همین ساعت در بیمارستان امام رضا (ع) آماده پاسخگویی و خدمت رسانی به مراجعان است. 
 
زهتابیان بیان کرد: با توجه به اهمیت حمایت روانی و اجتماعی در درمان بیماری سرطان، انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان کرمانشاه در روزهای چهارشنبه هر هفته در دبیرستان موسی‌ ابن جعفر (ع) واقع در چهارراه سیلو راس ساعت ۱۷ الی ۱۹ عصر اقدام به برگزاری کلاس های انگیزشی و آموزشی در حوزه مختلف می‌نماید.
 
به گفته وی در این کلاس های آموزشی که به صورت هفتگی برگزار می‌شود ضمن بررسی وضعیت بیمار، نوع و سیر بیماری، آموزش‌های لازم در حوزه های مختلف تخصصی از جمله نحوه تعامل با بیماران، موارد انگیزشی، مسائل درمانی و مشاوره های ورزشی و رواشناسی جهت مدیریت استرس در طول روند درمان به صورت رایگان ارائه می‌شود.
 
زهتابیان اعلام کرد: مردم و خیران نیک اندیش می‌توانند کمک های خود به بیماران مبتلا به سرطان را به شماره حساب 303527572 نزد بانک رفاه و یا به شماره کارت 4758 - 0011 - 6370 - 5894 به نام انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی استان واریز نمایند 
 
وی افزود:  علاقه مندان برای کمک به انجمن همچنین می توانند با شماره 08334276318 و همچنین 08338241285 تماس گرفته و با این انجمن ارتباط برقرار کنند.
 
 
🔘 @K_Health
۵ تیر ۱۴۰۱ ۱۰:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید