اخبار

پیگیری تامین اعتبار حقوق همکاران به نتیجه می رسد

پیگیری تامین اعتبار حقوق همکاران به نتیجه می رسد
 معاون‌توسعه مدیریت و منابع دانشگاه گفت: طی هفته و روزهای گذشته تلاش و پیگیری زیادی هم از سوی مسوولان دانشگاهی و وزارتی و هم مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای تامین اعتبار حقوق کارکنان سلامت استان در جریان بوده و به طور مستمر انجام شده است.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه مهندس کریمی گفت: تلاش مجموعه دانشگاه برای پرداخت حقوق همکاران بر اساس احکام سال جدید و دفاع از حق آنان بود و در بسیاری از دانشگاه های علوم پزشکی دیگر نیز این رویه اتخاذ شده و آنان نیز هنوز موفق به پرداخت حقوق کارکنان شان نشده اند.
 
وی افزود: تعدادی از دانشگاهها بر اساس احکام سال گذشته پرداختی به پرسنل داشته اند و برخی دانشگاه ها و دانشکده ها هم بر اساس احکام امسال حقوق پرداخت کرده اند ، اما اغلب دانشگاه ها هنوز پرداختی نداشته اند .
 
مهندس کریمی گفت: برپایه نتیجه مجموع اقدامات ، وزارت بهداشت اعلام نموده است که تا پایان امروز حقوق همکاران پرداخت خواهد شد‌.
 
وی اظهار داشت: ما در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، مشکلات همکاران به دنبال تاخیر حقوق را به ویژه با شرایط فعلی ، کاملا درک می کنیم و بنده از بابت این تاخیر از همکاران عزیزم عذرخواهی می نمایم و اطمینان می دهم برای پیگیری حق همکاران کوتاهی نخواهم نمود.
 
 
🆔️@k_health
۵ تیر ۱۴۰۱ ۱۰:۳۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید