اخبار

هر هزینه ای در خصوص اقدامات فرهنگی در دانشگاه ، سرمایه گذاری است

هر هزینه ای در خصوص اقدامات فرهنگی در دانشگاه ، سرمایه گذاری است
 
مهندس صادق کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در جلسه پایش معاونت فرهنگی دانشجویی  گفت: تمامی اقداماتی که در حیطه فرهنگی انجام می شود و هزینه هایی که صرف می شود سرمایه گذاری است و قطعا در پیشبرد اهداف دانشگاه بسیار با اهمیت است.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: کار فرهنگی در شرایط  امروز کار آسانی نیست و نیاز به اعتباراتی دارد که تلاش می کنیم اعتبارات خوبی در این زمینه در اختیار معاونت فرهنگی، دانشجویی قرار دهیم.
 
هماهنگی بین معاونت فرهنگی دانشجویی ، دفتر نهاد مقام معظم رهبری و بسیج جامعه پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در  کشور کم نظیر است.
 
همچنین دکتر منصوری رئیس بسیج جامعه پزشکی استان نیز گفت: با توجه به بررسی هایی که انجام‌ شده هماهنگی و همکاریهایی که بین معاونت فرهنگی دانشجویی، دفتر نهادمقام معظم رهبری در دانشگاه و بسیج جامعه پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه وجود دارد ،در میان دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور بی نظیر است و همین امر موجب پیشبرد اهداف فرهنگی دانشگاه می باشد.
 
وی اظهار داشت: معاونت فرهنگی دانشجویی دو کار مهم و سخت را در دانشگاه انجام می دهد. هم کار فرهنگی و هم کار دانشجویی و مهمتر از آنها اقدامات فرهنگی برای دانشجویان امروزی که میبایست با دقت و حساسیت بیشتری انجام شود و این موضوع کار معاونت فرهنگی دانشجویی را سخت تر کرده است.
 
دکتر منصوری گفت: انشاءالله با همدلی هایی که در دانشگاه در حیطه فرهنگی وجود دارد روز به روز شاهد ارتقاء کیفیت کارها و اقدامات باشیم.
 
۶ تیر ۱۴۰۱ ۱۲:۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید