اخبار

دکتر محمدی: همکاران معاونت فرهنگی دانشجویی عمیقا به فعالیت فرهنگی اعتقاد دارند

دکتر محمدی: همکاران معاونت فرهنگی دانشجویی عمیقا به فعالیت فرهنگی اعتقاد دارند
 
 
دکتر محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پایش معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه گفت: عملکرد معاونت فرهنگی و دانشجویی جزء بهترین معاونت هاست که یکی از علت آن همکارانی هستند که قلبا و عمیقا به کارهای فرهنگی اعتقاد دارند.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: خدمت به دانشجویان و پرورش دانشجویان خوب از دیگر نقاط قوت این معاونت می‌باشد.
 
دکتر محمدی گفت: صمیمیت و همکاری بسیار نزدیک نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و همچنین بسیج جامعه پزشکی با معاونت فرهنگی دانشجویی باعث پیشرفت و رسیدن به اهداف مشترک شده است.
 
وی اظهار داشت: اصلاح چارت سازمانی معاونت فرهنگی و دانشجویی در اولویت کاری است و دراین زمینه با وزارتخانه رایزنی انجام می شود.
 
دکتر محمدی با بیان اینکه لازم است در دانشگاه به کارهای معنوی و مذهبی اهمیت بیشتر داده شود که تاثیرگذاری بالایی دارد گفت: از جمله این کارها برگزاری اردوهای جهادی است ، چرا که میتوان  در کنار کار طبابت، دانشجویان را با فرهنگ ایثار و معنویت آشنا کرد و در کارهای مذهبی و معنوی از تشکل‌های انقلابی مانند بسیج جامعه پزشکی و بسیج دانشجویی می‌توان کمک گرفت و برای تقویت بیشتر آنها تلاش کرد.
 
دکتر محمدی همچنین افزود: موضوع حجاب و عفاف و پوشش و رفتار حرفه ای از ظرافت خاصی برخوردار است که به پیگیری زیادی نیاز دارد.
 
۶ تیر ۱۴۰۱ ۱۲:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید