اخبار

آیین تکریم و معارفه رئیس بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی برگزار شد

آیین تکریم و معارفه رئیس بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی برگزار شد
 
آیین تکریم و معارفه رئیس بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی صبح امروز با حضور معاون درمان دانشگاه، پرسنل و اساتید و اعضای هیات علمی این بیمارستان و جمعی از مدیران ارشد استان برگزار شد که در این مراسم از دکتر فریبا ویسی تقدیر و  دکتر دلیر یوسفی به عنوان رئیس بیمارستان معرفی شد.
 

دکتر فریبا ویسی رئیس‌پیشین بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی با بیان اینکه بیش از ۵۸ ماه در این مرکز فعالیت نموده ام و روزهای تلخ و شیرینی در کنار پرسنل زحمتکش این بیمارستان سپری کرده ام گفت: از بحران زلزله تا پاندمی کرونا روزهای پرالتهابی را گذراندیم که در سایه همدلی و همیاری پرسنل این مرکز همه آنها را پشت سر گذاشتیم.

وی اظهار داشت: در بیش از دوسال بحران کرونا بالغ بر ۱۵۰۰ کودک را تحت درمان قرار دادیم و به لطف خدا هیچ بیماری بدون تخت و دارو نماند و در این مدت داروخانه بستری بازسازی و تعمیر اساسی شد و بخش پشتیبان اورژانس با استفاده از فضای‌کلینیک ویژه ساخته شد.
 
دکتر ویسی همچنین با بیان اینکه  بازسازی اورژانس و راه اندازی سیستم دیجیتال رادیولوژی و پکس انجام شد گفت: پیگیری ساخت همراه سرای بیمارستان، افزایش ۱۰ تخت بستری به بخش داخلی، بازسازی پاویون دستیاران و اینترن ها، زیبا سازی محوطه و پارک بازی کودکان با همیاری شهرداری، تعمیرات اساسی بخش پاتولوژی، افزایش دو برابری تخت بخش مراقبت های ویژه از ۸ تخت به ۱۶ تخت، راه اندازی ۱۸ تخت جراحی اطفال از جمله اقدامات انجام شده می باشد.
 
به گفته وی در پاندمی کرونا، بخش PCR در آزمایشگاه بیمار ستان راه اندازی و بیش از ۲۰ هزار تست انجام شد؛ همچنین اکسیژن ساز دوم بیمارستان نیز نصب و راه اندازی شد و تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی متعددی از جمله دستگاههای اتوآنالایزر، اکوکاردیوگرافی، رادیولوژی دیجیتال اطفال و دستگاه خرد کن زباله های عفونی و...به این مجموعه اضافه شد.
 
دکتر ویسی پایین بودن تعرفه ها و در نتیجه خارج شدن اساتید هیات علمی از طرح تمام وقت و کاهش درآمد بیمارستان، تاخیر در پرداخت مطالبات توسط سازمان های بیمه گر را از چالش های موجود دانست .
 
وی اظهار داشت: برای دکتر یوسفی آرزوی موفقیت می کنم و از همه همکارانم حلالیت می طلبم و همه شما را مثل فرزندان خود می دانم.
 
همچنین دکتر دلیر یوسفی رئیس بیمارستان دکتر کرمانشاهی نیز گفت: بالاترین شکل خدمت، شهادت است و ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی لازم میدانم به صورت ویژه از شهدای سلامت یاد کنم که  امروز آرامش پس از طوفان کرونا را مدیون رشادت های آنان هستیم.
 
وی اظهار داشت: از حسن اعتماد ریاست دانشگاه کمال تشکر و قدردانی را دارم و از اینکه توفیق خدمت در رشته پزشکی و بیمارستان دکتر کرمانشاهی را دارم، خداوند بزرگ را شاکرم. 
 
دکتر یوسفی گفت: بسیار خوشحالم که در محضر اساتید خود که پیشتر افتخار شاگردی آنان را داشته ام توفیق خدمت یافته ام و تقاضا دارم تمامی اساتید گرانقدر همچون دوران دانشجویی ما را در مسیر خدمت روز افزون راهنمایی نمایند. 
 
وی همچنین افزود: لازم میدانم از زحمات خانم دکتر ویسی تشکر کنم و امیدوارم با همراهی تمامی اساتید و پرسنل بیمارستان در سطوح مختلف شاهد ارتقاء و توسعه این مجموعه باشیم و به نقطه مطلوبی برسیم.

 

در ادامه دکتر صوفیوند معاون درمان دانشگاه در آیین تکریم و معارفه رئیس بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی نیز گفت: زحمات بسیار زیادی در بیمارستان دکتر کرمانشاهی کشیده شده که این دستاوردها در نتیجه انرژی مثبت و پشتکار خانم دکتر ویسی بوده است، که این اتفاق برای جوانان بایستی الگو قرار گیرد. 

دکتر صوفیوند با بیان اینکه معاونت درمان نگاه ویژه‌ای به این مرکز دارد و همواره سعی می‌کنیم در کنار همه عزیزان  باشیم گفت: توجه به فعال سازی کامل اتاق عمل بیمارستان دکتر کرمانشاهی از ماموریت های مهم دکتر یوسفی می باشد که انتظار داریم با استفاده از حضور با ارزش اساتید تمام وقت بتوانند خدمات درمانی را توسعه دهند. 

وی اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته سقف پرداخت کارانه پزشکان دو برابر شده و ابلاغ خواهد شد و از مدیر کل اداره دارایی نیز می‌خواهیم نسبت به اصلاح نرخ ۳۵ درصدی مالیات پزشکان اقدامات لازم را صورت دهند.

معاون درمان دانشگاه گفت: در تلاشیم بتوانیم با خودگردان کردن بیمارستان‌ها و ورود درآمد هر مرکز به چرخه هزینه‌کرد آن مرکز، شرایط بیمارستان‌ها را بهبود ببخشیم.

وی افزود: برای سرکار خانم دکتر ویسی آرزوی توفیق و سلامتی داشته و امیدواریم ایشان در جایگاه های دیگر همواره موفق باشند و دکتر یوسفی نیز از پزشکان جوان و آینده دار دانشگاه بوده و آرزو داریم که در این مسیر سخت موفق باشند. 

 

۶ تیر ۱۴۰۱ ۱۴:۰۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید