اخبار

چالش های حقوق کارکنان سلامت | از جابجایی اعتبارات برای پرداخت حقوق استفاده کردیم !

چالش های حقوق کارکنان سلامت | از جابجایی اعتبارات برای پرداخت حقوق استفاده کردیم !
 
 
معاون توسعه مدیریت و منابع گفت: با توجه به عدم تامین اعتبار کامل پرداخت حقوق خرداد‌ماه کارکنان بخش سلامت استان توسط سازمان محترم برنامه و بودجه ،  روز گذشته در دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه ، با جابجایی اعتبارات عمرانی ساخت پروژه های بهداشتی و درمانی ، حقوق همکاران پرداخت گردید .
 
مهندس صادق کریمی اظهار داشت: بدیهی است در صورت تکرار این موضوع و عدم تامین اعتبار توسط سازمان پیش گفته ، در انتهای ماه جاری دانشگاه دیگر قادر به جابجایی اعتبار و پرداخت حقوق همکاران نخواهد بود .
 
وی افزود: با توجه به لزوم نوسازی و توسعه زیرساخت ها ، تداوم پروژه های عمرانی سلامت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اجبار به جابجایی این اعتبارات ، قطعا به سلامت مردم استان ضربه خواهد زد .
 
مهندس کریمی گفت: همانگونه که همگان در بحران اپیدمی کرونا مشاهده نمودیم که تهدید سلامت مردم تا چه حد سخت و جانکاه است و با توجه به اهمیت تامین و حفظ سلامت مردم و آرامش و رفاه اولیه مدافعان سلامت در این سنگر و خط مقدم ، امیدواریم سازمان برنامه و بودجه تمهیدات لازم را درخصوص تامین منابع لازم برای پرداخت حقوق اندیشیده و در شرایط کنونی اجازه ندهند که فشار مضاعفی بر کادر بهداشت و درمان وارد گردد.
  
 
🆔️@k_health
۷ تیر ۱۴۰۱ ۰۹:۰۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید