اخبار

اتصال مجتمع‌های خوابگاهی مفتح به شبکه فیبر نوری

اتصال مجتمع‌های خوابگاهی مفتح به شبکه فیبر نوری

 

مسئول انفورماتیک معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از از به‌کارگیری فیبرنوری در زیرساخت شبکه داخلی مجتمع‌های خوابگاهی مفتح خبر داد.

به گزارش مفدا کرمانشاه، دکتر افسون سلطانی با بیان اینکه ایجاد بستری امن، پایدار و پرسرعت برای تبادل اطلاعات از اهداف اصلی دانشگاه است گفت: برای تحقق این هدف، فازهای امکان‌ سنجی، اخذ مجوزهای لازم از مخابرات و نظارت بر اجرای پروژه توسط همکاران واحد انفورماتیک انجام شد و روند بهبود زیر ساخت شبکه ای خوابگاه از شبکه رادیویی به شبکه پرسرعت فیبرنوری انجام شد.
11
وی با بیان اینکه پیش از این، برخی دیگر از مجموعه‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی شامل مجتمع‌های خوابگاهی بوستان انقلاب۲، بوستان خواهران، سلف سرویس مرکزی، مجتمع فرهنگی بوستان و سالن ورزشی فجر به شبکه فیبر نوری متصل شده بودند افزود: هم اکنون نیز کار اتصال مجتمع‌های خوابگاهی مفتح به شبکه فیبر نوری با موفقیت به پایان رسید.

همچنین وی با بیان اینکه با اتصال خوابگاه به شبکه فیبر نوری، بستر ارائه خدمات سریع‌، باکیفیت و قابل اطمینان به دانشجویان فراهم می شود گفت: اتصالات پهن باند FTTH، معرف اتصالات کابل فیبرنوری برای اماکن به صورت اختصاصی است که توان انتقال انبوهی از اطلاعات به شکل ایمن و کارآمدتری را در مقایسه با شیوه سنتی کابل‌های مسی دارا هستند  که امید است این امر گامی هر چند کوچک در جهت پیشبرد اهداف عالیه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه باشد.

مسئول واحد انفورماتیک معاونت فرهنگی و دانشجویی در پایان افزود: در این راستا، لازم می‌دانم از حمایت‌های دکتر محمدرضا غلامی، معاون محترم فرهنگی و دانشجویی، مهندس بابک پاک نیا، مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه و مهندس وحید ترکاشوند، رئیس شبکه و زیرساخت دانشگاه دربه تحقق رسیدن این پروژه قدردانی نمایم.


۷ تیر ۱۴۰۱ ۱۱:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید