اخبار

پارسا رفت؛ اما همچنان در طنین قلبش زندگی جاریست...

پارسا رفت؛ اما همچنان در طنین قلبش زندگی جاریست...
 
 
پارسا جباری ۱۹ سال سن داشت و دانشجوی ترم دوم رشته کامپیوتر بود که با آسمانی شدنش جانبخش بیماران شد‌ و با رفتنش نبض زندگی را در تن هم‌وطنان نیازمند جاری کرد. 
 
در پی تایید مرگ مغزی پارسا، خانواده باگذشت و ایثارگر جباری در آن لحظات سخت و نفس‌گیر، به رغم تألم فراوان، به اهدای اعضای حیاتی فرزند دلبندشان رضایت دادند تا جسم خاکی اش همچنان حیات آفرین باشد و طنین قلبش همچنان جاری.
 
پدر "پارسا جباری" در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به مهربانی و بخشندگی پارسا در طول حیاتش می‌‌گوید: با توجه به شناخت از همین ویژگی اخلاقی و نیز تمسک به کلام خداوند متعال در آیه ۳۲ سوره مائده که می فرمایند "وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا"، با آن که تصور حتی لحظه ای دوری از پارسا برایمان عذاب آور بود، با اهدای اعضاء ایشان موافقت کرده تا ضمن اهدای زندگی به افرادی که شاید ماه ها در انتظار گشودن درب رحمت خداوند و شفای بیماریشان به واسطه پیوند اعضاء هستند، پارسای مهربان ما نیز در آخرت ما را شفاعت نماید. 
 
وی ادامه می‌دهد: بعد از این اقدام، تعدادی از اقوام و همسایگان با ما تماس داشته و اظهار نمودند که به صورت داوطلب به کمپین "اهدای عضو، اهدای زندگی" پیوسته و درخواست کارت عضویت داده اند.
 
پدر جانبخش "پارسا جباری" ضمن تقاضا و دعوت از هموطنان عزیز به ویژه همشهریان گرامی در کرمانشاه جهت ترویج فرهنگ خداپسندانه اهدای عضو، ادامه می‌دهد: شاید روزی به برکت وجود هریک از ما پدری، مادری، فرزندی، دوستی، نان آوری، عزیزی به آغوش خانواده خود بازگردد و مطمئناً که این عمل در درگاه ایزد منان بدون اجر نمی ماند.
۱۱ تیر ۱۴۰۱ ۰۹:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید