اخبار

نشست اعضای هیات اندیشه‌ورز سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه با حضور دکتر محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی

نشست اعضای هیات اندیشه‌ورز سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه با حضور دکتر محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی
 
  
این نشست با حضور دکتر محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، دکتر احمدی رئیس دانشگاه رازی و جمعی از اساتید و مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر قباد محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه حضور دو نماینده کرمانشاه در هیات رئیسه مجلس فرصت مغتنمی برای مردم کرمانشاه است و باید از این فرصت نهایت استفاده را داشت گفت: دکتر رشیدی همیشه پاسخگوی نیازهای دانشگاه هستند و همواره در کنار تمامی مسئولین استان می باشند.

وی اظهار داشت: این نشست فرصت مناسبی برای اعضای هیات علمی دانشگاه است که چالش‌های پیش روی جامعه دانشگاهی را در مسیر حل مشکلات و بهبود امور مطرح نمایند. 

دکتر محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: حق مردم استان کرمانشاه بیش از تلاشی است که ما برای احقاق حقوق آنان انجام میدهیم و ما تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار گرفته ایم و امیدواریم بتوانیم در این راه خادم مردم باشیم. 

وی اظهار داشت: مدیران ارشد استان باید از ظرفیت نمایندگان مجلس در بخش های گوناگون بهره ببرند و ایجاد توسعه و آبادانی صرفا در توان نماینده مجلس نیست و نیازمند تعامل دو سویه مدیران اجرایی با نمایندگان است.

همچنین وی افزود: دکتر محمدی از جمله مدیرانی است که از ظرفیت حضور نمایندگان استان در هیات رئیسه مجلس نهایت استفاده را میبرد و ارتباط مستمر و تعامل سازنده ای جهت اخذ اعتبارات دارد. 

دکتر رشیدی افزود:عدالت صرفا به معنای یکسانی نیست و اینکه تنها حقوق و دستمزد همگان برابر شود، "عدالت" تحقق نخواهد یافت و باید به گونه ای عمل کرد که سرمایه انسانی و نخبگان کشور در حوزه های مختلف علمی مشتاق خدمت در بخش دولتی باشند و شاهد جدایی آن ها از حوزه های مختلف اجرایی و علمی نباشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 
 
۱۵ تیر ۱۴۰۱ ۰۹:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید