اخبار

تعداد ۵۰۷ دانشجو در دانشکده دندانپزشکی کرمانشاه در حال تحصیل هستند

تعداد ۵۰۷ دانشجو در دانشکده دندانپزشکی کرمانشاه در حال تحصیل هستند
 
 
رییس دانشکده دندانپزشکی کرمانشاه گفت: در حال حاضر تعداد  ۵۰۷ دانشجو در دانشکده دندانپزشکی کرمانشاه در حال تحصیل هستند که از این تعداد ، ۱۰۷ نفر دانشجوی غیر ایرانی هستند.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر مظفری در گفتگو با میز خبر روابط عمومی دانشگاه گفت: تعداد ۴۴ نفر از اعضای هیأت علمی در این دانشکده فعالیت می کنند و کسب رتبه ۶ پژوهشی در پنج سال متوالی در بین دانشکده های دندانپزشکی کشور از افتخارات این دانشکده می باشد.
 
به گفته او تعداد ۸۶ دستگاه یونیت فعال در دانشکده فعال است و فعالیت کلینیک شهید فتاحی و کلینیک ویژه دانشکده بعداظهر ها در بخش های ارتودنسی، اطفال ،جراحی ،ترمیم ،و اندودانتیکس با تعرفه های دولتی از دیگر اقدامات انجام شده در این دانشکده در سال های اخیر است.
 
وی افزود: با توجه به افزایش تعداد دانشجو از جمله چالش هایی که در این دانشکده با آن مواجه هستیم، کمبود فضای آموزشی است و تسریع در روند اجرای دانشکده دندانپزشکی است که از مطالبات اساتید و دانشجویان این دانشکده می باشد.
 
دکتر مظفری گفت: با توجه به پتانسیل های استان و هم مرزی با کشور عراق،دانشکده دندانپزشکی قابلیت پیشرفت را در بخش های مختلف دارد.
 
 
۱۵ تیر ۱۴۰۱ ۰۹:۳۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید