اخبار

دکتر محمدی:در مبارزه با تهدید کنندگان سلامت مردم ، به حمایت دستگاه قضا نیازمندیم

دکتر محمدی:در مبارزه با تهدید کنندگان سلامت مردم ، به حمایت دستگاه قضا نیازمندیم
 
 
دکتر محمدی سرپرست دانشگاه که وی را مهندس کریمی معاون توسعه همراهی می کرد ، صبح امروز با دکتر کرمی دادستان کرمانشاه دیدار کرد.
 
دکتر محمدی سرپرست دانشگاه هفته قوه قضاییه را که پشت سر گذاشتیم به جنابعالی و همکاران پر تلاش شما تبریک می گویم و آرزوی توفیق و سلامت دارم.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی گفت: از حمایت های همیشگی شما سپاسگزارم که هیچوقت حوزه سلامت را تنها نگذاشتید، بویژه در حوزه تامین وسایل حفاظت فردی در اوایل کرونا و بعد از آن تشدید نظارت ها بر رعایت پروتکل های بهداشتی یاور دانشگاه بوده اید .
 
دکتر محمدی عنوان کرد: به برکت کار جهادی واکسیناسیون، کرونا در کشور تحت کنترل است و از اوج اپیدمی که آمار بستری ها که بیش از ۱۶۰۰ نفر بود، در یک ماه گذشته تک رقمی شده است.
 
وی افزود: با توجه به تزریق‌ چند دوز واکسن و ابتلا اکثر مردم به کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، سطح ایمنی خوبی در جامعه ایجاد شد که موجب کاهش میزان ابتلا و مرگ و میر این بیماری گردید؛ اما با گذشت بیش از ۶ ماه این سطح ایمنی در حال کاهش است.
 
دکتر محمدی گفت: چالش اصلی ما در حوزه سلامت؛ تهدید علیه بهداشت عمومی است، اما قوانین موجود بازدارنده نیست و نیاز به حمایت حقوقی دستگاه قضا داریم .
 
همچنین دکتر شهرام کرمی دادستان کرمانشاه نیز با بیان اینکه زحمات شبانه روزی کادر درمان به خصوص در بحران کرونا هیچگاه فراموش نمی شود و در این راه شهدای بسیاری تقدیم سلامت مردم کردند گفت: وظیفه خود می دانیم از مجموعه دانشگاه و پرسنل زحمتکش بهداشت و درمان که همیشه و در همه بحران ها پای کار هستند، حمایت کنیم.
 
وی اظهار داشت: دانشگاه به عنوان متولی سلامت جامعه و گستردگی و پراکندگی، با جان انسان ها سروکار دارد که کار سخت و طاقت فرسایی است.
 
۱۵ تیر ۱۴۰۱ ۱۴:۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید