اخبار

تلاشهای کادر بهداشت و درمان شهرستان کنگاور در دوران کرونا بی بدیل بود

تلاشهای کادر بهداشت و درمان شهرستان کنگاور در دوران کرونا بی بدیل بود
 
در ادامه سفر به شهرستان کنگاور؛ در نشستی با حضور هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی، نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی شهرستان کنگاور، چالش‌ها و راهکارهای ارتقاء حوزه سلامت این شهرستان بررسی شد.
 
 دکتر ادریس خالدی مدیر شبکه بهداشت و درمان کنگاور گفت: خوشبختانه دکتر محمدی همواره با دید مثبت پی گیر رفع نیازهای سلامت در شهرستان کنگاور  بوده اند و از ایشان صمیمانه سپاسگزاریم.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت:کادر بهداشت و درمان کنگاور در ایام کرونا با مدیریت دکتر امیری تلاشهای فراوانی داشتند و این تلاشها همواره در تاریخ شهرستان ماندگار است .
 
وی افزود: شهرستان کنگاور با جمعیت ۸۰ هزار نفری دارای ۷ مرکز خدمات جامع سلامت ، ۲۷ خانه بهداشت ، ۵ پایگاه شهری می باشد.
 
دکتر خالدی گفت: بیمارستان دکتر چمران شهرستان کنگاور ۵۳ سال قدمت  دارد و اگرچه تجهیزات آن به روز رسانی شده اما نیاز به مرمت و بازسازی دارد.
 
به گفته وی این بیمارستان خدماتی چون ارولوژی ، زنان و زایمان ، جراحی عمومی ، داخلی ، اطفال ، ارتوپدی ، مغز و اعصاب و چشم ارائه می دهد.
 
وی با اشاره به اینکه در شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌ کنگاور مشکلاتی چون کمبود تجهیزات ، کمبود نیروی انسانی و عدم پرداختهای پرسنلی وجود دارد گفت:  ساخت مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شماره یک ، مرکز خدمات جامع سلامت روستائی قارلق و پانسیون دو طبقه پزشک مرکز شماره ۳ مورد نیاز این شهرستان است.
۱۷ تیر ۱۴۰۱ ۱۶:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید