اخبار

دکتر محمدی:شبکه بهداشت و درمان کنگاور جزء شبکه های برخوردار در سطح استان است

دکتر محمدی:شبکه بهداشت و درمان کنگاور جزء شبکه های برخوردار در سطح استان است
 
 دکتر قباد محمدی سرپرست دانشگاه روز پنجشنبه در نشست پایش شهرستان کنگاور گفت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌ کنگاور جزء شبکه های برخوردار و با امکانات در سطح استان است البته کمبودهایی دارد که دانشگاه وظیفه خود می داند که در راستای رفع این نواقص گام بردارد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: از دکتر رضایی نماینده شرق استان که همواره همراه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در رفع مشکلات هستند صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم ، ایشان علاوه بر پی گیری رفع مشکلات منطقه ، در حل مشکلات استانی هم کوشا هستند.
 
به گفته وی شهرستان کنگاور به لحاظ بهداشتی ، درمانی امکانات خوبی نسبت به سایر شهرستانها دارد، اما نواقص و کمبودهایی هم دارد که دانشگاه درصدد رفع آنهاست.
 
دکتر محمدی گفت: وزارت بهداشت در ماههای آینده کمبودهای نیروی انسانی را در سراسر کشور با آزمون رفع خواهد کرد و آن زمان سهمیه مناسبی برای کنگاور در نظر میگیریم.
 
وی گفت: دیوار کشی مرکز بهداشتی درمانی فش ، احداث مرکز تجمیعی در بیمارستان کنگاور ، تعمیر یا تعویض دستگاه امحاء پسماند ، اختصاص بودجه برای دوربینهای مدار بسته ، تعمیر تصفیه خانه بیمارستان ، رفع مشکلات سیستم سرمایشی و روشنایی بیمارستان کنگاور و رفع کمبودهای تجهیزات پزشکی و ملزومات اداری از جمله اقداماتی است که برای شبکه بهداشت و درمان کنگاور انجام می شود.
 
 
۱۷ تیر ۱۴۰۱ ۱۶:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید