اخبار

درخواست هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های حوزه سلامت استان کرمانشاه در سفر رئیس جمهور به استان

درخواست هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های حوزه سلامت استان کرمانشاه در سفر رئیس جمهور به استان
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه درخواست هزار میلیارد تومان پروژه بهداشتی و درمانی برای سفر رئیس جمهور به استان داده‌ایم، گفت: این سفر فرصت خوبی است که باید از آن برای جبران کمبودها در حوزه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استفاده کنیم.
 
دکتر «قباد محمدی» روز چهارشنبه به ایرنا افزود: برای این سفر حدود ۱۵ درخواست مهم آماده کرده ایم که تمام آنها پروژه های نیمه تمامی است که استان به شدت به آنها نیاز دارد.
 
وی اظهار داشت: این درخواست ها تکمیل و تجهیز بیمارستان های نیمه تمام استان، تکمیل دانشکده ها و تکمیل پایگاه های فوریت ها و مراکز بهداشت و افزایش تخت های بیمارستانی را شامل می شود.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: پیگیری تکمیل بیمارستان رادیوتراپی و شیمی درمانی استان و همچنین تکمیل فاز ۲ بیمارستان سرپل ذهاب با ۸۰ تخت هم از جمله خواسته های ما در این سفر است.
 
وی اضافه کرد: تکمیل بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی طی سه سال و همچنین تکمیل بیمارستان دالاهو طی ۲ سال و تکمیل بیمارستان ۶۴ تخخوابی روانسر را هم طی این مدت برای این سفر درخواست کرده ایم.
 
محمدی افزود: پروژه های تکمیل اورژانس بیمارستان طالقانی و بیمارستان امام خمینی (ره) و نیز پروژه تکمیل اورژانس بیمارستان اسلام آبادغرب و راه اندازی کلینیک ویژه این بیمارستان از جمله خواسته های مهم دیگر دانشگاه در این سفر است.  
 
وی همچنین گفت: تکمیل مگا آی سی یو بیمارستان فارابی با ۲۵ تخت و بهسازی ۲ بخش بیمارستان طالقانی با ۷۰ تخت و همچنین تکمیل پروژه خوابگاه ۴۰۰ نفره دانشگاه از دیگر خواسته های ما در این سفر است.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پایان عنوان کرد: در مجموع بیش از هزار میلیارد تومان پروژه در این سفر درخواست شده است و امیدواریم بیشتر این پروژه ها در لیست مصوبات سفر قرار گرفته و حوزه بهداشت و درمان بتواند از برکات این سفر بهره مند شود.
 
آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری در بیست‌وهشتمین سفر استانی دولت روز پنجشنبه‌ ۲۳ تیرماه به کرمانشاه سفر می‌کند.
 
۲۲ تیر ۱۴۰۱ ۱۳:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید