اخبار

نشستی صمیمی در عصر یک روز پر کار

نشستی صمیمی در  عصر یک روز پر کار
 
 
معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه دیدارهای متوالی با مراجعان به همراه دکتر محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی در نشستی صمیمی با تعدای از دانشجویان تشکلها ، انجمنها و کانونهای فرهنگی هنری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دیدار کردند.
 
دکتر شیراوژن معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: شناسایی نکات مثبت در کشور و افتخار به آن ، موجب دلگرمی دانشجویان و نخبگان است ، برجسته کردن نکات منفی و ایجاد فضای تیره و تار و ناامیدکننده در کشور به صلاح جوانان و به ویژه نخبگان نیست و باید تلاش کرد تا در راستای جهاد تبیین برای معرفی دستاوردها و نقاط امیدبخش گام برداشت.
 
به گفته وی وزارت بهداشت برای افزایش جمعیت در کشور برنامه های ویژه دارد و دراین راستا تمامی دانشگاهها و دانشجویان عزیز تاثیرگذار خواهند بود.
 
وی اظهار داشت:حدود ۲۴۰ هزار دانشجو در دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور در حال تحصیل هستند و ازاین تعداد ۳۴ هزار دانشجوی متاهل وجوددارد.
 
وی گفت: ظرفیت خوابگاههای سراسر کشور ۸۴ هزار نفر است و ۳۵ هزار دانشجو در خوابگاههای با قدمت  بالای ۴۰ سال اسکان دارند.
 
دکتر شیراوژن گفت:دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور ،  دانشجویان را سرمایه های خود می دانند و در تلاشند که مشکلات آنها را به بهترین شکل ممکن حل کنند.
 
وی افزود: بسیاری از فعالیتهای فرهنگی در دانشگاهها هزینه بر است و تلاش معاونت فرهنگی دانشجویی این است که با وجود شرایط اقتصادی  که در حال حاضر در کشور وجوددارد خدشه ای به فعالیتهای فرهنگی وارد نشود.
 
 
۲۳ تیر ۱۴۰۱ ۲۲:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید