اخبار

اولین کارگاه توانمندسازی مدیران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

اولین کارگاه توانمندسازی مدیران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
 
 کارگاه اصول و مبانی مدیریت در نظام سلامت در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  امروز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه برگزار شد.
 
 مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه گفت: نیروی انسانی ارزشمندترین منبع سازمان‌ محسوب می شود و در عصر حاضر در سازمان بدون توجه به منابع انسانی امکان پیشرفت وجود ندارد و قادر به ادامه حیات نخواهد بود.
 
وی اظهار داشت:  بر این اساس آموزش و توانمند سازی کارکنان و مدیران یکی از اهداف سازمانها می باشد.
 
به گفته او با توجه به نقش سازنده ای که مدیران ما  در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دارند،  برنامه های ویژه ای در راستای توانمندسازی مدیران در دانشگاه خواهیم داشت.
 
وی بابیان اینکه  در شرایط کرونا امکان آموزش حضوری وجود نداشت گفت:در حال حاضر با رعایت پروتکل های بهداشتی این امکان فراهم شده است و در بحث آموزش مدیران پیش بینی های لازم صورت گرفته است.
 
به گفته او دوره های متنوعی در بحث آموزش نوین  و توانمندسازی مدیران و همکاران به صورت ماهیانه و با حضور اساتید مجرب این حوزه خواهیم داشت و از تجربیات همکاران و اساتید بهره مند خواهیم شد.
 
گفتنی است روز اول کارگاه توانمندسازی مدیران دانشگاه با حضور روسا و مدیران بیمارستان های استان برگزار شده و دکتر علی محمد مصدق راد استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران مدرس اولین روز این دوره ی آموزشی بود.
 
 
۲۹ تیر ۱۴۰۱ ۲۳:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید