اخبار

پایش با هدف کمک به بیماریابی و کاهش آسیب در برنامه ی HIV /شناسایی نقاط قوت به منظور ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی استان

پایش با هدف کمک به بیماریابی و کاهش آسیب در برنامه ی HIV /شناسایی نقاط قوت به منظور ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی استان
 
 نماینده ایران در سازمان ملل متحد، رئیس و کارشناسان اداره مراقبت از ایدز وزارت بهداشت به همراه کارشناسان معاونت بهداشتی دانشگاه ، روز گذشته از مراکز DIC(کاهش آسیب) ،مراکز سلامت ویژه زنان ،مراکز مشاوره بیماریهای رفتاری و کلینیک مثلثی زندان‌ها بازدید کردند و این مراکز را مورد پایش و ارزیابی قرار دادند.
 
 این بازدید ها در راستای اهداف و سیاست های برنامه گلوبال فاند صورت گرفت و هدف اصلی آن مالاریا (حذف مالاریا)، بیماریابی سل و HIV عنوان شده است.
 
کمک به بیماریابی و کاهش آسیب در برنامه ی HIV جهت شناسایی نقاط قوت به منظور ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی از دیگر اهداف این پایش است.
 
گفتنی است این بازدید و ارزیابی توسط دکتر علیرضا تجلیلی رئیس اداره پایش و ارزشیابی پروژه گلوبال فاند در دفتر برنامه توسعه سازمان ملل متحد UNDPدر ایران، دکتر نامداری رییس اداره ایدز مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت ، زهرا فتحی کارشناسان سازمان ملل،دکتر مریم سرگلزایی کارشناسان مسئول امور نوجوانان اداره ایدز مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت صورت گرفت.
 
🆔@k_health
 
 
۷ اَمرداد ۱۴۰۱ ۰۲:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید