اخبار

دکتر محمدی: افزایش تخت های NICU در کاهش آمار مرگ و میر کودکان بسیار موثر است

دکتر محمدی: افزایش تخت های NICU در کاهش آمار مرگ و میر کودکان بسیار موثر است
جلسه قرارگاه جوانی جمعیت استان با حضور رئیس اداره جوانی جمعیت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری، رئیس دانشگاه و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی در استانداری کرمانشاه برگزار شد و راهکارهای لازم جهت اجرای قوانین جوانی جمعیت توسط دستگاههای مختلف ارائه گردید.
 
دکتر محمدی رئیس دانشگاه در این جلسه گفت: یکی از موارد مهم در کاهش آمار مرگ‌ و میر نوزادان در راستای جوانی جمعیت، افزایش تخت های بخش مراقبتهای ویژه مخصوص نوزادان تازه متولد شده یا همان تخت های NICU می باشد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: در اردیبهشت سال جاری ۱۶ تخت NICU به بخش مراقبتهای ویژه مخصوص نوزادان تازه متولد شده اضافه شده است و تا شش ماه آینده نیز ۱۰ تخت دیگر در بیمارستان امام رضا(ع) اضافه خواهد شد.
 
به گفته وی در بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی در چند ماهه اخیر ۳۰ میلیارد ریال تجهیزات جهت کودکان زیر ۵ سال هزینه شده و در بیمارستان امام رضا(ع) نیز فضای مناسبی برای مادران شیرده در نظر گرفته شده است.
 
رئیس دانشگاه ، توسعه مرکز ناباروری در بیمارستان معتضدی با ساخت یک مرکز باروری جدید در این بیمارستان به متراژ ۱۲۰۰ مترمربع و همچنین حمایت های سازمان بیمه سلامت از زوجین و خدمات تشخیصی را از دیگر برنامه های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در راستای جوانی جمعیت دانست.
۱۰ آبان ۱۴۰۱ ۲۲:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید