اخبار

موضوع افزایش جمعیت یکی از معروفهایی که اکنون باید به آن توجه ویژه شود

موضوع افزایش جمعیت یکی از معروفهایی که اکنون باید به آن توجه ویژه شود
 
 حجت الاسلام محبی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی واجبات دین مبین اسلام است و به طور حتم یکی ازاین معروفهایی که در زمان حال باید ویژه به آن توجه شود موضوع افزایش جمعیت می باشد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی در همایش چشم انداز جمعیت و باروری در ایران گفت:اگر موضوع جوانی جمعیت را رهبر معظم انقلاب به صورت ویژه مطرح می نمایند حتما بسیار مهم است و درسطح کلان به آن باید توجه شود و صدها برابر برای آن تبلیغات گسترده انجام داد.
 
حجت الاسلام محبی بیان کرد: در آیات و روایات فراوانی بر فرزند آوری و توسعه رزق و روزی پس از فرزنددار شدن تاکید شده است و این نشان از توجه خداوند به این‌امر دارد.
 
وی با بیان اینکه کمی جمعیت منکر است و رشد جمعیت معروف می باشد و همه را باید به این سمت سوق دهیم و این معروف در جامعه رواج پیدا کندگفت:  جمعیت از مولفه های قدرت است و به همراه خود توسعه و رونق می آورد ، درخانواده ای که تعداد فرزندان بالاست بهتر امورات خانواده پیش می رود.
 
حجت الاسلام محبی افزود: رواج ازدواج درجامعه بسیار مهم است و باید همه دستگاهها و نهادها تلاش کنند که ازدواج دانشجویی در سطح بالایی انجام شود.
 
 
۱۱ آبان ۱۴۰۱ ۲۲:۳۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید