اخبار

عملیات اجرایی تکمیل پروژه بیمارستان جدید سرپل ذهاب با ۵۰ میلیارد تومان اعتبار، به زودی از سر گرفته خواهد شد

عملیات اجرایی تکمیل پروژه بیمارستان جدید سرپل ذهاب با ۵۰ میلیارد تومان اعتبار، به زودی از سر گرفته خواهد شد
 
 
دکتر محمدی رییس دانشگاه در نشست پایش حوزه سلامت شهرستان سرپل ذهاب گفت: در سال های اخیر اقدامات بسیار خوبی در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان سرپل ذهاب صورت گرفته است.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمدی گفت: دکتر حیدری نماینده مردم شهرستان های گیلانغرب، سرپل ذهاب و قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی به صورت جدی مشکلات حوزه بهداشت و درمان را پیگیری می نمایند و در رفع این مشکلات نهایت همکاری را با دانشگاه دارند که بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.
 
وی اظهار داشت:رفع مشکلات بهداشتی، درمانی شهرستان ها از اولویت های دانشگاه است و با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته از نزدیک در جریان این مشکلات قرار خواهیم گرفت و تلاش می کنیم در کوتاه ترین زمان ممکن این مشکلات را مرتفع سازیم.
 
وی گفت:  با توجه به افزایش تعداد مراجعین اورژانس بیمارستان شهدا، این اورژانس نیازمند توسعه و بهسازی است.
 
دکتر محمدی گفت: برای اجرای پروژه بهسازی و توسعه اورژانس بیمارستان شهدا و تجهیز آن حدود ۲۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است که پس از تهیه نقشه و برآورد و دریافت مصوبه وزارت خانه، عملیات اجرایی آن باید به سرعت آغاز شود. 
 
وی اظهار داشت: تکمیل پروژه بیمارستان جدید سرپل ذهاب با تخصیص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار از مصوبات سفر ریاست جمهوری است و از اولویت های  دانشگاه است که طی هفته های آینده عملیات اجرایی آن از سر گرفته خواهد شد و تا اردیبهشت ماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
 
به گفته وی محوطه سازی مراکز جامع سلامت روستایی بزمیر آباد، گرده نو، قله شاهین با تامین اعتبار  دو میلیارد تومان به زودی انجام خواهد شد. 
 
رئیس دانشگاه بابیان اینکه بحث کمبود پزشکان عمومی  اورژانس و بیمه روستای شهرستان سرپل ذهاب باید به صورت جدی پیگیری شود گفت: در حال حاضر ابلاغ سه پزشک جدید برای ارائه خدمت در این شهرستان انجام شده و با پیگیری های صورت گرفته کمبود نیروی پزشک شهرستان به زودی مرتفع می شود.
 
وی اظهار داشت: بهسازی محل اسکان پزشکان روستایی قره بلاغ و تجهیز آن با ۱۲۰ میلیون تومان اعتبار و ساخت شش واحد اسکان متخصصین این شهرستان در دستور کار قرار دارد.
 
دکتر محمدی گفت: تمهیدات لازم در راستای تمدید طرح نیروهای پرستاری در صورت امکان و جذب نیروی جدید طرحی در این شهرستان اندیشیده شده تا مشکل کمبود نیرو نداشته باشیم.  
 
وی افزود:کمبود متخصص بیهوشی شهرستانها نیز به صورت جدی در حال پیگیری و رسیدگی است .
 
 
 
۱۲ آبان ۱۴۰۱ ۲۱:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید