اخبار

آموزش مدیران در راستای سلامت اداری و رعایت قوانین و مقررات در کاهش تخلفات اداری بسیار مهم است

آموزش مدیران در راستای سلامت اداری و رعایت قوانین و مقررات در کاهش تخلفات اداری بسیار مهم است
کارگاه آموزشی یک روزه ای در راستای مقابله با فساد اداری و آشنایی با قوانین و مقررات، صبح روز دوشنبه با حضور مدیرکل سازمان بازرسی استان، رییس دانشگاه، معاون توسعه مدیریت و منابع، مدیران بازرسی و پشتیبانی دانشگاه و روسای دانشکده ها، شبکه های بهداشتی درمانی شهرستانها و بیمارستانهای تابعه دانشگاه در سالن بوستان دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.
 
دکتر مرادی وحدت مدیرکل سازمان بازرسی استان کرمانشاه گفت: نظارت راهبردی و شناسایی گلوگاه‌های فساد جزو برنامه‌های اولویت‌دار سازمان بازرسی در استان است و حذف گلوگاه‌های فسادی که در فرایندها، ساختارها و اختیارات وجود دارد، از اصلی‌ترین وظایف دستگاه نظارتی بوده و مدیران به عنوان اولین ناظر باید در حذف آنها اقدام کنند. 
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: شناسایی گلوگاه های فساد اولین گام در جلوگیری از فساد اداری است و نظارت دقیق مدیران و نقش آنها در راستای اجرای صحیح و قانونمند امورو رعایت قوانین و مقررات و مبارزه با فساد بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
  
وی اظهار داشت:آموزش مدیران در راستای سلامت اداری و آشنایی صحیح با قوانین و مقررات  و مبارزه با فساد اداری، بی شک نقش مهمی در کاهش تخلفات اداری خواهد داشت .
 
دکتر مرادی گفت: همچنین حمایت از مدیران و پرسنل توانمند و کارآمد در حوزه های مختلف و استفاده از توانمندی ها و پتانسیل های آنها در رشد و ارتقاء سازمان بسیار تاثیر گذار خواهد بود.
 
همچنین دکتر امیری مدیر بازرسی دانشگاه نیز اظهار داشت:این کارگاه آموزشی با هدف آشنایی و آموزش کارکنان در زمینه ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد اداری و آشنایی با قانون مدیریت خدمات کشوری و تخلفات اداری برگزار شده است.
 
به گفته وی از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۵۹ مورد پایش از مراکز تابعه دانشگاه صورت گرفته است، همچنین تعداد موارد رسیدگی به شکایات در دانشگاه علوم پزشکی در شش ماهه نخست امسال ۴۱۴ مورد می باشد.
 
دکتر امیر گفت: در سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه نیز تعداد ۳۱۰۰ مورد پاسخ و رسیدگی به درخواستهای مردمی توسط بازرسی دانشگاه انجام شده است.
 
وی اظهار داشت: برگزاری کارگاه های آموزشی به طور قطع در جهت ارتقا مدیران از لحاظ آشنایی بیشتر با قوانین و مقررات اداری و در کاهش تخلفات و رفع گلوگاه های فسادپذیر در حوزه بهداشت و درمان بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
۱۷ آبان ۱۴۰۱ ۱۰:۵۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید