اخبار

استقلال درآمدی بیمارستان ها در دستور کار دانشگاه قرار گرفت

استقلال درآمدی بیمارستان ها در دستور کار دانشگاه قرار گرفت
 در نشستی با حضور مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیر مالی دانشگاه، روسای بیمارستانها، شبکه ها و مدیران مالی، استقلال درآمدی بیمارستان های دانشگاه مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه گفت: تمرکزگرایی در مدیریت مالی دارای مضرات و معایب بسیاری است و ما باید مانند ایام قبل از کرونا، به سمت استقلال مالی مراکز پیش برویم.
 
وی اظهار داشت: طی چند سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی به علت شیوع پاندمی کووید_۱۹ ناچار به تمرکزگرایی در خصوص پرداخت اعتبارات واحد های درمانی، جهت مدیریت مبارزه با کرونا بود که می بایست به روال قبلی خود که همان استقلال مالی مراکز است، برگردد.
 
در ادامه این نشست، مهناز تاجبخش مدیر مالی دانشگاه نیز ضمن قدردانی از معاونت توسعه در خصوص تفویض اختیار مدیریت هزینه ها و درآمدها به بیمارستانها، این تصمیم را در پیشبرد اهداف دانشگاه مناسب و موثر دانست.
 
عدم خرید متمرکز در تامین دارو و تجهیزات پزشکی و مدیریت و استقلال درآمدی بیمارستانها، از اهداف برگزاری این نشست بود و جمعی از روسا و مدیران بیمارستان ها و شبکه ها نیز ضمن بیان مشکلات واحد های مربوطه، به معایب و محاسن این طرح پرداختند.
 
 
۳ آذر ۱۴۰۱ ۲۱:۵۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید