اخبار

رئیس دانشگاه، در‌ پیامی فرا رسیدن هفته پرستار را تبریک گفت

رئیس دانشگاه، در‌ پیامی فرا رسیدن هفته پرستار را تبریک گفت
 
                    «به نام خدا»
 
در آستانه میلاد پرستار کربلا، روزی برای گرامیداشت مقام صبر و بردباری کسی که به شأن و منزلت این جایگاه در دشت نینوا چنان اعتبار بخشید که هر ساله «روز پرستار» به یاد رشادت های آن بزرگ بانوی مکتب عاشورا، شکوه و عظمت یافته است.
 
همه ما در ستایش ایثارگری های پرستاران توصیفات بسیاری شنیده ایم، ولی بدون شک‌ آن کس که حرفه مقدس پرستاری را انتخاب می کند، می داند که فقط مرهمی بر آلام تن رنجورِ بیماران نیست، بلکه پرستاری عشق ورزیدن به دیگران است، عشقی که امید را در دل انسان روشن و آرامش را به لحظات پرالتهاب زندگی می بخشد.
 
 آری، پرستاری «مشق عشق است در میدان» و روایت تاریخ از‌ فداکاری های پرستاران در دوران دفاع مقدس، حضور سپیدپوشان در بحران هایی چون سیل و رخدادهای ناگواری چون زلزله و شهادت مدافعان سلامت در نبرد با کرونا همگی گواهی بر این ادعا و نشان افتخاریست برای این فرشتگان سفیدپوش.
 
 اکنون به رسم قدرشناسی و با آگاهی از تمام سختی ها و مشکلات جامعه پرستاری که بیشترین تعداد پرسنل کادر درمان در استان را تشکیل می دهند و در کنار سایر خدمتگزاران جامعه سلامت برای ارتقاء جایگاه بهداشت و درمان مردم این دیار می کوشند و از تمامی بحران ها سربلند بیرون آمده اند، این اطمینان را خواهم داد که به عنوان عضوی از خانواده دانشگاه پیگیر مطالبات به حق شما خواهم بود و در کنار همکارانتان برای بهبود شرایط از تلاش دست نخواهم کشید.
 
 در پایان، بار دیگر با تبریک روز و هفته پرستار به تمامی شما خدمتگزاران سلامت مردم این دیار و خانواده های محترمتان که همراه و همدل راه مقدسی که در آن قدم نهاده اید، ایستاده اند و با گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر جامعه پرستاری و تمامی مدافعان سلامت، برایتان از خداوند بزرگ آرزوی سعادت، سلامت و توفیق دارم.
 
 امیدوارم با همت شما شاهد روزهای خوبی برای مردم غیور این استان و ایران همیشه عزیزمان باشیم.
 
                         دکتر قباد محمدی
                          رئیس دانشگاه
 
۵ آذر ۱۴۰۱ ۲۳:۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید