اخبار

درخشش کلان منطقه 3 آمایشی کشور با راهبری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به عنوان دانشگاه قطب

درخشش کلان منطقه 3 آمایشی کشور با راهبری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به عنوان دانشگاه قطب
 
معاون آموزشی دانشگاه و دبیر دبیرخانه کلان منطقه 3 آمایشی کشور از درخشش این کلان منطقه در کشور خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر سیاوش وزیری گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابتدای سال جاری برنامه گسترده‌ای را به نام «برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی» در دستور کار قرار داده است و اجرای این برنامه را از طریق کارگروه‌های ده گانه کلان مناطق پیش می‌برد.
 
وی اظهار داشت: کلان منطقه 3 آمایشی کشور (شامل دانشگاه‌های علوم پزشکی ایلام، کرمانشاه، همدان، کردستان و اسدآباد) نیز هم مانند دیگر کلان مناطق به اجرای برنامه فوق در این راستا پرداخته که در اولین ارزیابی صورت گرفته از سوی وزارت بهداشت، موفق به کسب رتبه اول در میان 10 کلان منطقه کشور شد. 

 

دکتر وزیری در ادامه گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، علاوه بر راهبری دانشگاه های کلان منطقه در اجرای این برنامه جامع، مسئولیت مستقیم 3 کارگروه برنامه را نیز بر عهده دارد که نحوه عملکرد این کارگروه‌ها به شکل موثری در کسب این رتبه نقش داشته است.

 
وی افزود: کارگروه‌های مورد اشاره شامل : کارگروه کارآفرینی و کسب و کارهای دانش بنیان در آموزش علوم پزشکی با مسئولیت آقای دکتر کامبیز ورمیرا  ، کارگروه اخلاق، سلامت معنوی و توسعه حرفه‌ای در آموزش پزشکی با مسئولیت آقای دکتر مسعود صادقی و نیز کارگروه بین المللی سازی آموزش علوم پزشکی با مسئولیت آقای دکتر علیرضا موسوی می باشد.

 

دکتر وزیری با توجه به اهمیت برنامه جامع در سیاستگذاری های وزارتی، این موفقیت را بسیار پراهمیت قلمداد کرده و ضمن تبریک به دانشگاه‌های این کلان منطقه و به ویژه خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، ابراز امیدواری کرد با اجرای سیاست‌های این برنامه، ضمن تکرار این توفیقات، در آینده نزدیک شاهد به ثمر نشستن اهداف طراحی شده آن در سطح دانشگاه و کشور باشیم.
 
۸ آذر ۱۴۰۱ ۰۸:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید