اخبار

آیین تکریم و معارفه رئیس دانشکده پیراپزشکی برگزار شد

آیین تکریم و معارفه رئیس دانشکده پیراپزشکی برگزار شد
 آیین تکریم دکتر محمدباقر شمسی و معارفه دکتر نصراله سهرابی به عنوان رئیس دانشکده پیراپزشکی با حضور رئیس دانشگاه، معاون آموزشی دانشگاه و جمعی از اعصای هیات علمی، اساتید، مدیران و کارکنان این دانشکده ظهر سه شنبه هشتم آذر ماه برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر وزیری معاون آموزشی دانشگاه ضمن تبریک فرا رسیدن روز پرستار به پرستاران گرانقدر گفت: من به عنوان یک پرشک، قدردان زحمات همکاران پرستار هستم، پرستاران در بحران کرونا شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشتند و زحمات بسیاری را در حفظ جان مردم متحمل شدند.

 

 
وی افزود: دکتر شمسی فردی اخلاق مدار و یک مدیر موفق و پرتلاش است و به عنوان رئیس دانشکده بسیار فعال بودند و با تمام توان در راستای ارتقاء این دانشکده تلاش کرد و دانشجویان خوبی را نیز در حوزه سلامت تحویل جامعه داده اند که بسیار ارزشمند و قابل توجه است.
 
دکتر وزیری گفت:در راستای حفظ امنیت رفت و آمد دانشجویان این دانشکده  تلاش می کنیم تا در صورت همکاری شهرداری در این منطقه یک پل و یا زیر گذر ایجاد شود .

 

 
وی اظهار داشت: دغدغه اصلی ما آموزش و پژوهش است، اما در کنار آن باید زیرساختهای لازم در بحث مدیریت سبز در دانشکده ها را فراهم سازیم و با صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی، گامی در جهت حفظ محیط زیست و منابع زیست محیطی برداریم . 

 

 
معاون آموزشی دانشگاه گفت: استفاده از نرم افزار مدیریت آموزشی در راستای برنامه ریزی و زمانبندی کلاسهای آموزشی و استفاده از سایر امکاناتی که این نرم افزار در جهت افزایش کیفت آموزش دارد از دیگر مواردی است که اساتید و روسای دانشکده ها باید مورد توجه قرار دهند.

 

 
همچنین دکتر شمسی رئیس پیشین دانشکده پیراپزشکی گفت: دانشکده پیراپزشکی از نظر همکاری و همراهی اعضای هیات علمی و کارکنان یکی از بهترین دانشکده هاست و تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در این دانشکده مشغول به تحصیل هستند.
 
وی اظهار داشت: موفقیت و پیشرفت این دانشکده را مرهون کار تیمی هستیم و اگر همکاری و حمایت همه اساتید نبود، نمی توانستیم  به این جایگاه برسیم.
 
دکتر شمسی گفت: ارتقاء کیفیت آموزشی، توسعه و بهبود فضای فیزیکی، توسعه تحصیلات تکمیلی و بهبود زیرساختها مهمترین اهداف ما در این مدت بود.
 
وی افزود: با تلاش های صورت گرفته در زمینه پژوهش، توانستیم در بین ۵۶ دانشگاه کشور رتبه اول را از نظر شاخص H به دست آوریم. 
 
به گفته وی ساخت آزمایشگاه کشت سلولی، ساخت اتاق آزمایشات حیوانی، ساخت ساختمان تحصیلات تکمیلی، تعمیر سالن آمفی تئاتر و ایجاد انگیزه در راستای افزایش فعالیت های پژوهشی از دیگر اقداماتی است که در چند سال اخیر انجام شده است.
 
در ادامه دکتر سهرابی رئیس دانشکده پیراپزشکی نیز گفت:  از دکتر شمسی بابت زحماتی که در این مدت متحمل شدند تشکر می کنم، من از نزدیک شاهد تلاش های ایشان در همه جنبه های مختلف بودم و امیدوارم  برای پیشرفت و ارتقاء دانشکده همچنان با ما همکاری داشته باشند.
 
وی اظهار داشت:  این دانشکده از دانشکده های قدیمی محسوب می شود و مشکلاتی از جمله: کمبود فضای فیزیکی و نیاز به تعمیرات و تجهیزات آموزشی دارد، که نیازمند اعتبار و بودجه کافی است.
 
دکتر سهرابی گفت: مزیت دانشکده پیراپزشکی و پرستاری، مامایی، ارتباط بین این دو دانشکده با هم است اما بهتر است همانند پردیس با دانشکده های بهداشت و تغذیه نیز در ارتباط باشیم.
 
وی افزود: در حال حاضر جلسات بین روسای  دانشکده ها به شکل منظم برگزار می شود که  اتفاق خوبی است و امیدوارم این جلسات ادامه پیدا کند.
 
رئیس این دانشکده گفت: در حوزه تحصیلات تکمیلی روند رو به رشدی داریم و باید در اهداف کلان دانشگاه قدم برداریم.
 
 
۸ آذر ۱۴۰۱ ۲۲:۳۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید