اخبار

دکتر محمدی: دانشکده پیراپزشکی یکی از قدیمی ترین دانشکده هاست و فارغ التحصیلان آن سربازان و جهادگران گمنام سلامت هستند

دکتر محمدی: دانشکده پیراپزشکی یکی از قدیمی ترین دانشکده هاست و فارغ التحصیلان آن سربازان و جهادگران گمنام سلامت هستند
دکتر محمدی رئیس دانشگاه در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشکده پیراپزشکی گفت: زحمات دکتر شمسی در راستای ارتقاء دانشکده پیراپزشکی که از قدیمی ترین دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی است، بسیار قابل تقدیر و ارزشمند است و بیانگر این است که اهدافی که در ابتدا در جهت پیشرفت این دانشکده ترسیم کرده بودند اهداف درست و دقیقی بوده است.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: دکتر سهرابی نیز سالها در این دانشکده فعالیت کرده اند و به خوبی به وضعیت دانشکده آشنایی دارند و امیداریم این اهداف را دنبال کنند و برنامه اصلی خود را ارتقا کیفیت آموزشی و پژوهشی دانشکده قرار دهند .
 
دکتر محمدی افزودن اینکه مسئولین دانشگاه و اعضای هیئت رئیسه نیز در این مسیر، حمایت کامل را به عمل می آورندگفت: البته در کنار حمایت مسئولان دانشگاه، حمایت و همکاری اساتید و اعضای هیئت علمی و کارمندان دانشکده نیز به طور قطع در پیشرفت این دانشکده تاثیر فراوانی خواهد داشت.
 
وی با بیان اینکه دانشکده پیراپزشکی یکی از قدیمی ترین دانشکده هاست گفت: افرادی که در این دانشکده فارغ التحصیل  و تربیت می شوند سربازان و جهادگران گمنام سلامت هستند و بدون حضور آنها درمان بیماران و سلامت مردم ناقص می ماند. 
 
رئیس دانشگاه گفت:علاوه بر بهره مندی از روش های نوین آموزشی، توجه اساتید به حضور و فعالیت دانشجویان بی شک در ارتقاء کیفیت آموزش و در نتیجه ارتقاء سلامت جامعه تاثیر می گذارد.
 
به گفته وی یکی از موفقیت های این دانشکده، راه اندازی دانشکده توانبخشی است که به زودی در فضای فیزیکی که در بیمارستان سینا در نظر گرفته شده فعالیت خود را ادامه خواهد داد.
 
دکتر محمدی با اشاره به اینکه  یکی از مشکلات عمده ما در دانشگاه علوم پزشکی، کمبود فضای فیزیکی است گفت: با راه اندازی پردیس دانشگاه که از برنامه های بلند مدت دانشگاه می باشد و با بهره برداری از دانشکده دندانپزشکی در سال آینده و احداث پروژه بزرگ‌ دانشکده پزشکی با ۲۲ هزار ۵۰۰ متر مربع مساحت، تا حدودی این مشکل برطرف خواهد شد.
 
 
۸ آذر ۱۴۰۱ ۲۲:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید