اخبار

آئین گرامیداشت روز پرستار در بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب با حضور معاون پرستاری وزارت بهداشت

آئین گرامیداشت روز پرستار در بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب با حضور معاون پرستاری وزارت بهداشت
 

آئین گرامیداشت روز پرستار در بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب با حضور معاون پرستاری وزارت بهداشت، نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار، شورای اداری شهرستان اسلام آباد غرب،رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و جمعی از پرستاران برگزار شد.

دکتر خدایی مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلام آبادغرب گفت: بیمارستان اسلام آباد غرب در سال ۱۳۴۲ با ۲۵ تخت تاسیس شد از قدیمی ترین بیمارستانها و بعد از بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه، بزرگترین بیمارستان  می باشد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: تعداد تختهای بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب ۲۶۰ تخت مصوب می باشد و یک بیمارستان چند تخصصی است که به بیماران غرب استان خدمات ارائه می کند.
 
به گفته وی این بیمارستان ۴۲ پزشک متخصص و فوق تخصص دارد و ۲۲۷ پرستار نیز در حال فعالیت و خدمت رسانی به بیماران هستند.
 
دکتر خدایی گفت: با پیگیریهای مجدانه برای اولین بار مجتمع آموزش عالی سلامت در اسلام آباد غرب راه اندازی شد و از اول بهمن دانشجویان مشغول تحصیل می شوند..
 
وی اظهار داشت:در حال پیگیری هستیم که بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب به مرکز آموزشی، درمانی تبدیل شود.
 
دکتر خدایی گفت: تکریم پرستاران و توجه به انتظارت آنان موجب انگیزه بیشتری برای آنها خواهد شد. تمدید طرحها، پرداخت به موقع کارانه و تعرفه گذاری برخی از درخواستهای آنان است که امیدواریم با جدیت بیشتری دنبال شود.

 

 تکریم و رسیدگی به مطالبات پرستاران همواره باید مورد توجه قرار گیرد

 حجت الاسلام موسوی زمانی امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب گفت: فرا رسیدن ایام فاطمیه را تسلیت عرض می کنم، امیدوارم با تاسی از حضرت زهرا (س) و ائمه اطهار(ع) به سعادت و خوشبختی حقیقی دست یابیم .

وی اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب کبری (س) دو بانوی بزرگ اسلام هستند که در راه حفظ دین اسلام و پشتیبانی از ولایت با تمام توان ایستادند.

امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: الگوی پرستاران ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت زینب (س) پرستار دشت کربلا است و بر این اساس پرستاران ما بسیار مهربان، زحمت کش و دلسوز هستند و با جان و دل در درمان بیماران تلاش می کنند و این عزیزان جایگاه بسیار والایی دارند.

 

وی اظهار داشت:پرستاری را نباید به عنوان یک شغل یا حرفه نگاه کنیم، پرستاری هم مانند معلمی شغل انبیا است و بسیار ارزشمند و قابل احترام است.

حجت الاسلام موسوی زمانی گفت: پرستاران ما در دوران کرونا با تمام توان در راستای کنترل کرونا و مهار این ویروس منحوس زحمات بسیاری متحمل شدند که بسیار قابل تقدیر است.

وی افزود: تکریم و رسیدگی به مطالبات پرستاران، همچنین بومی گزینی و امنیت شغلی پرستاران از مواردی است که باید  مورد توجه قرار گیرد.

 

 

۱۷ آذر ۱۴۰۱ ۲۰:۴۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید