اخبار

پیام تبریک دکتر قلعه سفیدی مدیر سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه به مناسبت روز جهانی داوطلب سلامت

پیام تبریک دکتر قلعه سفیدی مدیر سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه به مناسبت روز جهانی  داوطلب سلامت

به نام خدا"

توجه به مناسبت های ملی فرصت مغتنمی برای فرهنگ سازی، تشویق و ترغیب جامعه برای مشارکت های داوطلبانه در توسعه پایدار سلامت و قدردانی از خدمات داوطلبانه می باشد.

۱۴ آذرماه (۵ دسامبر) روز جهانی داوطلب است، روزی که به منظور پاسداشت فرهنگ داوطلبی به این موضوع اختصاص داده شده است و در یک دههگذشته و با رونق گرفتن گفتمان سلامت اجتماعی، توجه به اهمیت فعالیتهای داوطلبانه و استفاده از مشارکت مردمی که البته از دیرباز بخشی از فرهنگ نظام سلامت در ایران بوده، نسبت به گذشته بیشتر شده است.

فعالیتهای داوطلبانه چشمانداز مشخصی از مشارکت مردمی بهمنظور حفظ و ارتقای سلامت و زندگی سالم است .بدون شک نقش محوری داوطلبان سلامت و گروههای داوطلب، جهادی و خیّرین در کلیه برنامههای حوزه سلامت بهویژه در بحران ها، از جمله مقابله با پاندمی کرونا انکارناپذیر است و همیشه این عزیزان بهعنوان بخشی از بدنه فعال جامعه در انتقال اهداف و پیامهای نظام سلامت به عموم جامعه ایفای نقش میکنند.

اینجانب فرا رسیدن روز جهانی داوطلب را با شعار ]«همبستگی از طریق کار داوطلبانه» به همه فعالان این عرصه، اعم از داوطلبان سلامت، گروه های داوطلب، سازمانهای مردم نهاد و خیّرین حوزه سلامت، تبریک و تهنیت عرض می نمایم و توفیق روزافزونشان را در راستای دستیابی به جامعهای

سالم و پویا از خداوند منان خواهانم.

۱۴ آذر ۱۴۰۱ ۲۲:۲۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید