اخبار

زنگ سلامت توسط وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان صحنه کرمانشاه به صدا درآمد.

زنگ سلامت توسط وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان صحنه کرمانشاه به صدا درآمد.
وی در جمع دانش آموزان دختر شهرستان صحنه از آنان خواست با تلاش و پشتکار در جهت رسیدن به درجات بالای علمی و با رعایت مسائل دینی و حجاب اسلامی و توجه به دستورات دینی و الهی بکوشند.

زنگ سلامت توسط وزیز بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان صحنه کرمانشاه به صدا درآمد.

با حضور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی زنگ سلامت در دبیرستان خدیجه کبری شهرستان صحنه کرمانشاه صبح روز هجدهم فروردین ماه همزمان با آغاز هفته سلامت به صدا درآمد.خانم دکتر وحید دستجردی در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از حضور در شهرستان صحنه با اشاره به نامگذاری دهه جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان دهه پیشرفت و توسعه گفت : همه بایستی تلاش کنیم و برای پیشرفت همراه با عدالت بکوشیم.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد : باید به گونه ای تلاش کنیم که تمام کشور رشد و توسعه پیدا کند و این برخورداری شامل تمام مناطق کشور شده و استانی در کشور از محرومیت رنج نبرد.

وی در جمع دانش آموزان دختر شهرستان صحنه از آنان خواست با تلاش و پشتکار در جهت رسیدن به  درجات بالای علمی و با رعایت مسائل دینی و حجاب اسلامی و توجه به دستورات دینی و الهی بکوشند.

دکتر دستجردی آنگاه به تشریح جایگاه زن درجامعه و به ویژه در تامین سلامت جامعه پرداخته و عنوان کرد هم اکنون 55 درصد کارکنان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از قشر زنان و در خدمت سلامت جامعه هستند.

گفتنیست وزیر بهداشت در سفر به شهرستان صحنه مجتمع فرهنگی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان را افتتاح نمود.

۱۹ فروردین ۱۳۹۰ ۱۰:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید